VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door LSP
#2847243
In de Tiguan all space blijft de Discover Media vragen om de koppelcode

De Iphone is aan te melden en werkt dan.. op het moment dat contact uit is geweest en weer instap, komt de koppelcode weer op het scherm...
door Mari
#2847250
Zou niet moeten gebeuren... zijn er meer telefoon gekoppeld aan het systeem? Zoja verwijder deze eens als jij gekoppeld bent met jouw telefoon... geef het systeem anders eens een soft-reset door de aan/uit-knop een seconde of 15 ingedrukt te houden en je merkt dat het systeem opnieuw opstart!
Gebruikersavatar
door LSP
#2847276
alle andere toestellen zowel android als apple worden normaal herkend en kunnen verbonden worden, zonder dat deze connectie weer bevestigd moet worden met de code

alles verwijderen uit telefoon en Discover Media geeft geen oplossing, blijft het doen
door Mari
#2847282
Als andere toestellen wel geconnect kunnen worden en werken, dan lijkt het me in het toestel te zitten en niet in de auto...
Gebruikersavatar
door LSP
#2847289
Maar de auto is de vragende, die wil de code..

hoewel ik ook verwacht dat het in het toestel zou moeten zitten.. maar is zoals kan zien dezelfde instellingen als andere iphone 13
door Mari
#2847293
... kunnen er lang of kort over discussiëren, maar als 1 toestel problemen geeft en anderen niet dan is het voor mij wel duidelijk... ergens gaat er wat fout, maar waar en wat is de vraag en ik ben bang dat jij en ik daar niet achter gaan komen. Enige wat misschien uitkomst biedt is een reset van de Discover Media, dus deze even middels het menu terug zetten naar fabrieksinstellingen.
LSP vinden dit leuk
Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

@vwbasm ik heb gemeten en meet 12 volt op de bl[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]