VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2847291
Hoi allemaal, ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe B6 opgehaald (bouwjaar 2005).
Ik zoek iemand die een MF stuur voor me kan inbouwen voor een vergoeding. Momenteel zit er een 4 spaaks stuur in zonder knoppen. Mocht je zelf een stuur hebben van een B7 of B8 met alles wat er nodig is hoor ik het ook graag.

Kun je mij een bericht sturen als je hier veel ervaring mee hebt aub? En wat het mij totaal kost?

Groet,

StyloM
#2847309
Een net stuur met knoppen van een b7 heb ik nog met de bijbehorende modules, inbouwen kan ik ook verzorgen voor je.
#2847368
Waarom verwijderen? Ik denk dat je medeforumleden meer hebben aan jouw uitleg van wat er allemaal vervangen, bedraad en gecodeerd moet worden om een MF stuur werkend te krijgen... dan kan een volgende Passat bezitter die dat ook wil het hier lezen!
#2847372
StyloM schreef: 24 dec 2023 10:13 Hoi allemaal, ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe B6 opgehaald (bouwjaar 2005).
Ik zoek iemand die een MF stuur voor me kan inbouwen voor een vergoeding. Momenteel zit er een 4 spaaks stuur in zonder knoppen. Mocht je zelf een stuur hebben van een B7 of B8 met alles wat er nodig is hoor ik het ook graag.

Kun je mij een bericht sturen als je hier veel ervaring mee hebt aub? En wat het mij totaal kost?

Groet,

StyloM
Update discover media

Aaa zoo, verwacht inderdaad ook niet dat dit kom[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]

De auto is van '21, dmv een coulance regeling is d[…]

Airco lijkt niet te koelen

Het hoeft zeker geen oplossing te zijn voor jou pr[…]

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]

Div. Communicatiestoringen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar zolang […]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]