VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Niels820
Beste,
Sinds dit weekend zit ik met het probleem dat ik de passagierdeur, elektrische ramen en soms de kofferbak niet meer open krijg. Ik zal de situatie verder schetsen.
-vorig weekend heb ik de 1din radio vervangen door een nieuwer model met bluetooth, hiervoor had ik de batterij losgekoppeld en sindsdien heb ik deze problemen

-de AB kan de passagierdeur en koffer niet meer losmaken. De bestuurderdeur gaat allang niet meer los met AB, wel kon ik gewoon met de sleutel zelf alles losmaken en op slot

-nadat ik de batterij terug had aangekoppeld merkte ik dat de passagier deur en de elektrische ramen niet meer openkreeg
De passagierdeur krijg ik ook niet open door aan de hendel langs binnen te trekken.

-zekeringen aan bestuurderkant gecontroleerd, na het internet hebben zitten af te zoeken naar mogelijkheden en resets ben ik hier beland met mijn vraag

-komt dit door het loskoppelen van de batterij of zou dit probleem alleenstaand zijn en wat zijn de mogelijkheden
door JUUL
Dat ramen en/of sloten niet meer werken na een accuwissel zou eigenlijk niet moeten gebeuren. Tenzij er een kortsluiting is geweest ergens. Als je aan de binnenste hendel trekt, komt het slot pinnetje tegelijk omhoog? Ik weet niet waar je vandaan komt en hoe technisch je aangelegd bent, maar kijk even op www.deurslotreparatie.nl in Apeldoorn. Als je er een keer bent geweest ben je van al je slotproblemen af :tu:
Zwarte interieur delen

Inderdaad sorry daarvoor dacht dat ik hier een nie[…]

Volkswagen data sticker

Bij mij zit de sticker in het serviceboekje en zit[…]

Hallo ik wil de remvloeistof verversen van mijn G[…]

Navigatie tussen de tellers

Bedankt voor je antwoord! Ja dit heb ik al geprob[…]

Ok, dan beschadigd die trekveer de klepjes dus nie[…]

Ik heb een Volkswagen Sportsvan gekocht en volgens[…]

Probleem met noodoproepfunctie

Het werkt weer (garage geeft op dat sos module h[…]

Wat Mari zegt, een volledige voertuigscan met bv V[…]