VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door JTvD
#2847466
Ik heb een VAGCOM vraagje

Comfort knipperlicht.
Deze knippert normaal 3 keer (standaard) maar ik wil deze graag op 5 x zetten.
Ik heb VCDS Release 12.12
Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?
Ik heb gezocht en gekeken op youtube maar deze hebben mogelijk een andere versie.
Gebruikersavatar
door daNpy
#2847468
Heb je al op gerritspeek.nl gekeken?
door JTvD
#2847470
Ja heb ik maar deze is net anders dan die van mij.

Ik kom dit alles niet tegen
Comfort knipperen
Comfort Blink

[09-Boordnet]
[Aanpassen-10]
[Kanaal 31] waarde 1-5 (3=3x knipperen)
door Mari
#2847472
Versie 12.12...originele kabel? Update de software dan eens, ze zitten al op versie 23.x

Heb je geen originele kabel dan zit je vast aan de meegeleverde software.

Je software mist een hele hoop data die door de loop van de jaren toegevoegd is.... het heet overigens al jaren geen Vagcom meer maar VCDS...

Uit je verhaal wordt ook niet duidelijk wat voor auto je hebt... niet alle aanpassingen kunnen gedaan worden op alle auto's... zo ook het comfort knipperen....
door Mari
#2847483
Is het een 1K of 16/AJ model? Verschil is dat het bij de ene wel kan en bij de andere volgens verschillende bronnen weer niet... Raadpleeg bijvoorbeeld de website van Gerrit Speek maar eens in betrekking tot de opties die je kan wijzigen.
door JTvD
#2847490
Is het een 1K of 16/AJ model
Waar kan ik dit vinden?

Bij de site van Gerrit Speek kom ik er niet uit mijn beeld is anders vandaar hier de vraag.
door Mari
#2847491
... staat in je chassisnummer... als je een scan hebt van VCDS dan staat het daar ook apart in vermeld...

Website van Gerrit Speek maakt niet voor niets verschil tussen de 1K of 16/AJ modellen, simpelweg vanwege de verschillen in mogelijkheden... waaronder comfort-knipperen.

Jouw oude versie van VCDS mist een hoop label-files... als ie bepaalde zaken niet kan vinden dan pakt ie een default file, kans is groot dat die niet klopt, fouten bevat en mogelijkerwijs verkeerde benamingen... altijd link om aan de hand daarvan wijzigingen te doen...

VCDS -- VAG/VAS Emulator onder Windows Loopt op Wi[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

AVAS op ID3?

Ja moet er op zitten Je hoort het ook goed in de a[…]

media systeem

hai , ik ben op zoek naar een nieuwe of goe[…]

Beste leden, Mijn auto staat sinds vanochtend bij[…]