VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door vlemee
#2847530
Sinds kort krijg ik de melding dat er een storing is in het lezen van de verkeersborden. Cruisecontrol en Laneassist werkt ook niet meer hierdoor.
Ben naar de garage geweest, zij hebben hem uitgelezen en konden in eerste instantie niets vinden.
Toen gekoppeld aan de VAG computer. Nu denken ze dat het de camera achter je voorruit is. Kosten vervangen, richting de 1000,00. Kan het idd zijn dat de camera al zo snel kapot gaat van een auto uit 2019. Want stel dat het blijkt dat het niet de camera was. Of kan het nog ergens anders door komen?
Gebruikersavatar
door Antera
#2847557
Ben benieuwd naar de storingslijst met uitlezen die zal meer duidelijkheid geven. Ik vermoed idd ook de camera.

Het is en blijft electronica alles kan kapot
#2847559
Meestal helpt een her-callibratie van de camera. Bij mij werd onlangs de voorruit vervangen na steenslag en werd de camera opnieuw gecalibreerd. Dat zou de garage ook moeten weten en doen...
Bijlagen:
IMG_20231219_144208_HDR~2.jpg
IMG_20231219_144208_HDR~2.jpg (487.8 KiB) 699 keer bekeken
IMG_20231219_144055_HDR~2.jpg
IMG_20231219_144055_HDR~2.jpg (521.38 KiB) 699 keer bekeken
door vlemee
#2847574
Bij mij is in juli vorig jaar mijn voorruit vervangen bij Carglass. Zij hebben hem ook gecalibreerd. Toen werkte alles weer. Zou het echt helpen om hem opnieuw te calibreren?

Je zou kunnen proberen te meten of je iets ziet op[…]

Bovenstaande factuur is niet volledig, dat heeft d[…]

Sterretje Voorruit behandelen

Wat je aangeeft is niet altijd het geval en er zij[…]

Bak heeft niks van doen met de motor. Heb je wel d[…]

Kan hewt iets te maken hebben met automatische hoo[…]

Displays zwart

@Mick59 > Heb je al wat meer duidelijkheid? T[…]

Panorama dak gaat niet helemaal open.

Wubbe Engineering te Westervoort raadplegen... zij[…]

Airco lijkt niet te koelen

Deze heb ik ook gehad airco laten bij vullen en he[…]