VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Mari
#2847582
... wellicht wil je met ons delen wat ze gewijzigd hebben?

Als ze de wijziging via het scherm in de auto gedaan hebben kan je dat via dezelfde weg weer ongedaan maken, maar ook dan moet je wel weten wat gewijzigd is...

Maar zoals ik al zei, zonder te weten wat gewijzigd is, is het zoeken naar een speld in ene hooiberg...
door Mari
#2847613
... die veranderingen zijn niet gedaan via het scherm (infotainmentsysteem) maar met de computer... daarmee naar de garage gaan heeft weinig zin (omdat ze niet weten waar ze het zoeken moeten) of wordt een kostbare zaak...

Eenvoudigste oplossing is diegene die de wijzigingen heeft gedaan ze weer ongedaan laten maken... of iemand vinden die met behulp van VCDS even wat waardes terug zet.

Gordel Piep:
- [17-Instrumenten]
- [Aanpassen-10]
- Selecteer: 'Safetybelt warning deactivate' (Disable channel belt warning?)
- Verander dat in 'no'
- [Hercoderen-07] longcoding
- [Byte 00] [Bit 2] en [Bit 4] her-activeren

Start Stop zal wat lastiger zijn, ligt aan de methode hoe ze hem uit gezet hebben, kwestie dus van alle daarvoor gegeven opties nalopen en waardes terug zetten...


"en nog van alles" kan zoveel zijn... zonder dat te weten kunnen we er weinig zinnigs over zeggen....

Maar wellicht wil je met ons delen waarom je het nu weer allemaal ongedaan gemaakt wilt hebben?
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]