VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
Elke VW auto met R line sturen van golf 8 heeft dit probleem, in het stuur gaat iets defect waardoor je rijhulpsystemen het niet doen.

Het slimste is om bij de dealer onder garantie of coulance een nieuwe stuur te plaatsen.
Indien geen van beide mogelijk is bieden wij een permanente oplossing voor dit probleem.

Bij een aantal specifieke foutcodes kunnen wij het stuur permanent repareren voor 250 ex btw.

Wij zijn power-performance gevestigd in halsteren.
Voor meer info 0648510754 of power-performance.nl
Daneron schreef: 09 jul 2024 07:24 Mail naar Pon met de klachten en een mail naar je dealer waar de auto in onderhoud is.
Suc6
Gedaan, helaas heb ik te horen gekregen dat ik ook nog is onderzoekskosten moet betaal terwijl er werd gezegd dat dit wel bekend was bij hun? Waarvoor de onderzoekskosten dan? Enige ervaring hiermee aangezien ik hoor dat er personen zijn die zonder kosten vergoed hebben gekregen.

Morgen gaat die voor een achter differentieel onderhoud, hierbij gaan ze dus ook meteen kijken of ze iets kunnen doen. Heb wel meteen gehoord dat het via de coulance regeling moet gaan dus er valt een “korting” voor het onderdeel + arbeid (werd gezegd).

Zal toch maar een mailtje sturen naar PON om te kijken of ik de onderzoekskosten kan vermijden aangezien ze er €150 voor rekenen terwijl het probleem al bekend is bij hun.
Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Bedankt voor jullie reacties. Als het goed is komt[…]

Stuur en stoelverwarming

Weet jij iemand die daar veel vanaf weet in de buu[…]

GTI remmen op golf V 1.6

Hallo allemaal, Mijn naam is Jesse, ik ben nieuw […]

Sinds de aanschaf van onze cabrio al de nodige zak[…]

Dus je auto raakt beschadigd bij het slepen en ze […]