VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
door Donnie31
#2848556
Beste forumleden,

Heb mijn auto laten uitlijnen, maar nu rijdt de auto naar mijn gevoel anders. Het is alsof ik minder controle heb over de auto en alsof de auto zoekerig en zweverig is. Alsof de auto een andere karakter heeft gekregen. De vorige uitlijning was bij een Audi-dealer, maar dit keer bij een ander bedrijf. Ben terug gegaan naar de uitlijnboer, maar hij verzekerde me dat de uitlijning helemaal prima is. Kunnen jullie de uitlijnrapport beoordelen?

Afbeelding

Groet,

Donnie
Gebruikersavatar
door daNpy
#2848558
De waardes van toespoor zijn minimaal veranderd, van uitspoor naar toespoor. Hierdoor zou de auto juist beter moeten rijden/ minder moeten zoeken.
De andere waarden zitten zo dicht bij elkaar dat er nagenoeg niks of helemaal niks aan is gedaan.

Zijn je banden juist niet raar afgesleten?
Donnie31 vinden dit leuk
#2848559
daNpy schreef:De waardes van toespoor zijn minimaal veranderd, van uitspoor naar toespoor. Hierdoor zou de auto juist beter moeten rijden/ minder moeten zoeken.
De andere waarden zitten zo dicht bij elkaar dat er nagenoeg niks of helemaal niks aan is gedaan.

Zijn je banden juist niet raar afgesleten?
Dankjewel voor je antwoord. Stelt me gerust dat de uitlijning daadwerkelijk in orde is. Banden ga ik even laten zien dan bij de bandenboer.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]