VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door AsfaltJunky
#2848725
Hallo,

Sinds gister brand mijn acculampje. Hij brand constant. Vandaag even gereden en het valt me op de de ruitenwissers lamgzaam gaan. De radio valt ook uit tijdens het rijden. Maar hij start wel gewoon makkelijk.
Iemand een idee wat het kan zijn? Het gaat om een golf 3 cabrio uit 1997.
Alvast bedankt!
door Mari
#2848728
Dan zal de dynamo wel niet goed meer werken... nog ff en je staat stil langs de kant van de weg...
door AsfaltJunky
#2848732
Vanmiddag ging het lampje weer uit, na 2 dagen aan te zijn geweest. Even doorgemeten en met motor aan 14V en motor uit 12.7V. Zou het terug kunnen komen?
door Ronald530
#2848734
Storingen lossen zichzelf niet op en komen ooit als u dat niet wenst weer terug.
De dynamo hoeft niet direct defect te zijn en er zijn een paar dingen die u zelf kunt doen.
Daarvoor dient uiteraard eerst de accu afgekoppeld te worden om kortsluiting te voorkomen.
Controleer als eerste of de V snaar of multiriem in goede staat en op spanning is mocht dat niet zo zijn vervangen of opnieuw op spanning brengen.
Op de dynamo zijn een dikke pluskabel en massakabel gemonteerd meestal met een bout/moer verbinding en die willen door verwering nog weleens slecht contact maken al lijkt dat niet direct zichtbaar, de pluskabel en de massakabel demonteren en met een schuurpapiertje de aansluitingen van zowel de kabels als ook de bouten schoon schuren en de kabels weer monteren.

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad