VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
door Wulimas
#2848936
Mijn T-Roc Cabrio heeft een optie Comfort Openen Ramen. Als ik die aanklik kan ik de ramen wel openen maar niet sluiten met de afstandsbediening (terwijl dat laatste wel normaal is). Ook zou de electrische kap met de afstandsbediening moeten kunnen worden geopend (2x drukken volgens de gebruiksaanwijzing).

Maar zowel sluiten als kap bediening werken niet met de afstandsbediening. Het is een auto uit 2023 dus voorzien van de laatste software.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn (vraag het uiteraard ook bij de VW dealer)? Zou het iets met software instellingen kunnen zij die je via de Vagcom software kunt aanpassen?
door Mari
#2849086
Bij nieuwe auto's zitten veel instellingen verstopt in de verschillende menu's van het infotainmentsysteem...


Het niet kunnen sluiten van de ramen met de AB kan veroorzaakt worden door een missende calibratie van een of meerdere ramen... is makkelijk testen... elk raam dient namelijk met 1 druk op de knop in de deur geheel open of geheel gesloten te kunnen worden. Test ze een voor een en het raam die dat niet doet moet gecalibreerd worden (knop omlaag ingedrukt houden tot raam volledige openen is en dan nog 3 tot 5 seconden langer vasthouden, vervolgens knop sluiten ingedrukt houden tot raam volledig gesloten is en weer 3 tot 5 seconden langer ingedrukt houden... raam zou nu met 1 knopdruk weer helemaal open moeten gaan of sluiten).
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]