VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
  • Gebruikersavatar
door Tom1988
#2849307
Goedenavond
Nu het weer wat warmer wordt lijkt het erop dat dat de airco niet koelt als ik hem inschakel gaat de aircopomp wel draaien het wordt alleen niet echt koud. Zijn er nog dingen die ik zelf zou kunnen controleren. Of herkend iemand dit probleem Het betreft een golf 8 variant 1.0 tsi bouwjaar 2021 alvast bedankt voor jullie reacties
door Tom1988
#2849399
Even een update van het weekend de airco laten controleren. Er zat nog koude middel in. Daarna auto uit laten lezen foutcode B10A915 (open circuit/short circuit to B+. Dit is hetzelfde als in het filmpje van diagnosedan stekker gecontroleerd deze was verder goed. Dus tot op heden nog geen werkende airco iemand toevallig de gouden tip alvast bedankt
door Tom1988
#2849454
Vanmorgen begonnen om te kijken of er een zekering kapot is. Er zijn geen zekeringen kapot. Hierna begonnen met kijken of er eventueel een kabelbreuk zit in de bekabeling die van de n280 af compressor valve komt. Hier zitten 2 kabels aan bruin en zwart groen. Ik heb geprobeerd de kabels terug te herleiden waar deze vandaan komen. Ik denk dat de kabels in de stekker zitten onder het luchtfilter. Hier meet ik namelijk weerstand op de bruine draad echter geen weerstand op de groen zwarte draad. Ik twijfel of de groen zwarte draad misschien nog ergens anders vandaan komt. Is er iemand die toevallig een elektrisch schema heeft van de n280 valve alvast bedankt
door Tom1988
#2849625
Probleem is opgelost er zat een kabelbreuk in de kabelboom die de aircoklep openstuurt. Ik heb online een andere kabelboom besteld en de huidige vervangen. Iedereen bedankt voor het meedenken
daNpy, vwbasm vinden dit leuk

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]