VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
door André
#2849373
Goedenavond, ik ben André uit Eck en Wiel en heb voor 3 weken terug onze touran ingeruild voor een tiguan uit 2014 rline 180pk en schijnbaar gechipt naar de 260pk moet dit nog uit laten lezen bij garage. Nu wil ik hier van die logo lampjes onder in de deur maken. Hier ligt geen bedrading voor dus vandaag deurpaneel los gemaakt om te kijken hoe dat zit, maar dat stekker blokje waar de draden in zouden moeten zit behoorlijk vol. Iemand enig idee of dit überhaupt wel mogelijk is? Alvast bedankt.
#2849374
Allereerst welkom op dit forum...

Je geeft bijzonder weinig informatie over wat je precies wilt gaan inbouwen... logo lampjes... origineel VW of iets wat je bij Aliexpress gaat bestellen...

Bedenk even dat je bij moderne auto's niet zomaar wat aan de bedrading erbij kan knopen, levert in veel gevallen foutmeldingen op en als het helemaal fout gaat allerlei storingen...
#2849375
Dank je wel mari. Had lampjes bij aliexpress bestelt. Wat storingen betreft ook mijn vraag of ik ze toch ergens in dat stekker blokje kan steken of van de spiegel verlichting kan halen en welke pins dat dan zijn.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]