VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door erikvanvelzen
#2849530
Hallo iedereen! Ik overweeg een GTE te kopen, en dan vooral om zuiniger te kunnen gaan rijden door de hybride functie. Heeft iemand verbruik bijgehouden? Waar moet ik aan denken? Ik rijd nu een Golf 7 benzinen en die haalt al makkelijk 1-20, dus ik ben benieuwd waar de hybride dan toe in staat is. Dankjewel
door wimenjoke
#2849532
Ik rijd mijn GTE nu 4,5 jaar en mijn verbruik gemiddeld op de snelweg, stand twee, accu en benzine gebruiken naar keuze, 1 op 24. Ook op binnenwegen haalt hij dit met gemak.
In de stad rijd ik altijd elektrisch.
Ook het rechtervoetje speelt een belangrijke rol natuurlijk.
door Mari
#2849546
vwbasm schreef: 03 jun 2024 07:40 Vaak is op https://www.spritmonitor.de wel een aardige indruk te krijgen.
Spijtig genoeg zijn er ook gebruikers die het niet zo nauw nemen met het invullen van de gegevens... zie daar regelmatig verbruiken voorbij komen die helemaal niet kunnen...

Met mijn vorige 1.9 TDI sta ik op positie 151 van de ranglijst...met de huidige 1.6 TDI op plek 35 in de ranglijst... in beide gevallen moet je zo je vraagtekens zetten bij sommigen in de top 10... 2252km op slechts 55 liter (die je niet eens in de tank krijgt) dan gaat er bij mij een lampje branden... mijn beide gemiddeldes zijn aan de hand van zo'n kleine 100k gereden kilometers met beide auto's...

Maar het is leuk vergelijkingsmateriaal...

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]