VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID4
Op mijn ID 4 zit geen Adaptive Cruise Control (ACC), maar wel SRS, wat prima is. Echter, ik mis de mogelijkheid om te rijden zonder het gaspedaal ingedrukt te houden. Weet iemand of het mogelijk is om een upgrade te installeren voor ACC in mijn auto? Op mijn stuur zie ik dat deze optie wel te bedienen zou moeten zijn, maar het lijkt niet geactiveerd te zijn. Als ik op de knop druk, geeft het dashboard aan dat deze functie niet beschikbaar is in deze auto
SRS? Ben niet goed in afkortingen... Voor ACC is een radar/camera nodig, als die niet op je auto zitten zal het zonder deze ook te installeren niet geactiveerd kunnen worden...

Ik heb geen ID.x maar kan schakelen tussen speedlimiter (dan moet ik het gaspedaal ingedrukt houden) en cruise-controle... Heeft de ID ook niet zoiets?

Je koop tegenwoordig toch geen auto meer zonder CC of ACC?
SAS staat voor snelheidsregelsysteem. Ik heb mijn auto tweedehands gekocht en ging er, net als jij, vanuit dat alle auto's vanaf 2022 standaard cruise control hebben. Helaas blijkt dat in mijn auto niet het geval te zijn. Daarom heb ik deze vraag. En nee, volgens mij zit er geen dergelijke constructie voor cruise control zoals jij beschrijft in mijn auto.
Zwarte interieur delen

... wederom een minder slimme actie om je bericht […]

Volkswagen data sticker

Bij mij zit de sticker in het serviceboekje en zit[…]

Hallo ik wil de remvloeistof verversen van mijn G[…]

Navigatie tussen de tellers

Bedankt voor je antwoord! Ja dit heb ik al geprob[…]

Ok, dan beschadigd die trekveer de klepjes dus nie[…]

Ik heb een Volkswagen Sportsvan gekocht en volgens[…]

Probleem met noodoproepfunctie

Het werkt weer (garage geeft op dat sos module h[…]

Wat Mari zegt, een volledige voertuigscan met bv V[…]