VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
door henkyboy1968
Hallo , een vraagje ben bezig samen met mijn zoon om het interieur van een ED30 over te zetten in zijn GTI, 2005.
Nu kom ik een stekker tegen onder de stoel , rechthoekig, met 4 draden.
Waar is deze voor, stoelverwarming zowiezo, maar op de zijkant zit ook een ronde knop, daar kan men ook iets mee verzetten.
Heeft iemand een idee, hoe ik dit kan aansluiten, de bekabeling zit namelijk niet in de auto.
Kabel kleuren zijn : paars/blauwe streep, bruin, zwart/blauwe streep en rood/zwarte streep.
door Mari
Wat denk je ervan om het bedradingsschema van de ED30 erbij te zoeken en te kijken waar deze draden voor zijn?
door JUUL
En ik maar denken....waarom zou iemand stoelen uit een oude BMW in een GTI willen zetten. Nee Juulleke...niet E30 maar ED30 :LOL:

Heb je op z'n minst een foto? Onder een stoel vind je normaliter airbag stekkers, stoelverwarming of voeding tbv elektrische stoelverstelling.
door henkyboy1968
En als wij dan toch bezig zijn, er zit een ronde schakelaar op de zijkant van de stoel, deze kan op 4 kanten schakelen, waar dient deze voor.
schakelaar.jpg
schakelaar.jpg (446.64 KiB) 124 keer bekeken
door Mari
JUUL schreef: 16 jun 2024 11:21 En ik maar denken....waarom zou iemand stoelen uit een oude BMW in een GTI willen zetten. Nee Juulleke...niet E30 maar ED30 :LOL:
Ik had bijna hetzelfde... toevallig wist ik het omdat ik zelf een ED40 heb ;-)
door henkyboy1968
Dit dacht ik al, alleen nu zou ik de stekker wel willen aansluiten, alleen de originele kabelboom hebben wij er niet bij.
Alleen de kabel aansluiting van de GTI zelf, standaard.
Nu wil ik dit zelf gaan aansluiten, moet alleen weten wat de kabels zijn voor de stoel verwarming en de bediening van de stoel.
En hoe ik deze beste kan afzekeren ?
Alleen onder de bestuurders stoel zit een langwerpige stekker, exact als de bijrijderskant alleen meer bekabeling.
Zou ook geholpen zijn met de stroom schema van de ED30. (stoelen)
Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Bedankt voor jullie reacties. Als het goed is komt[…]

Stuur en stoelverwarming

Weet jij iemand die daar veel vanaf weet in de buu[…]

GTI remmen op golf V 1.6

Hallo allemaal, Mijn naam is Jesse, ik ben nieuw […]

Sinds de aanschaf van onze cabrio al de nodige zak[…]

Dus je auto raakt beschadigd bij het slepen en ze […]