VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Goedemiddag beste mensen,

Ik ben nieuw hier ik rij een golf 6 1.4 tsi 160 pk

Nu heb ik het volgende :

Me auto is Nederlands geleverd maar staat op engels als ik hem op Nederlands wilt zetten staat Nederlands er niet tussen iemand een idee omdat wel zo in te stellen alvast bedankt voor de reacties

Mvg

Charl
Dan is deze optie niet in je module ondersteund. Als je persé NL wilt, dan moet je de module swappen voor een andere die dit wel kan. Wie, wat, waar durf ik zo niet te zeggen....wellicht heeft iemand anders hier meer info over (of mij kan verbeteren). Maar als ik jouw was, gezien het werk en kosten, zou ik het laten voor wat het is :tu:
Charl1402 vinden dit leuk
Super bedankt juul voor je antw haha ja ik ben de VW dealer op die zei zelf ook al vreemd de auto komt echt uit NL haha

En mari ik ben benieuwd antera reageert en hij me veder kan helpen alvast bedankt mensen!!
Het komt idd voor dat de auto idd geen NL ondersteund omdat deze bv geleverd is in Duitsland en nog niet op kenteken is gezet geweest en alsnog in NL verkocht is. Dus wel import maar niet op kenteken :-) .

Helaas heb ik geen oplossing om er NL in te zetten helaas
JUUL schreef: 22 jun 2024 12:05 Dan is deze optie niet in je module ondersteund. Als je persé NL wilt, dan moet je de module swappen voor een andere die dit wel kan. Wie, wat, waar durf ik zo niet te zeggen....wellicht heeft iemand anders hier meer info over (of mij kan verbeteren). Maar als ik jouw was, gezien het werk en kosten, zou ik het laten voor wat het is :tu:
Ik weet niet of je met module het instrument paneel zelf bedoelt, maar toen ik mijn paneel door 1 van een golf R had vervangen had ik ineens wel de beschikking over Nederlands. Maar ook dat was ook iets van €800. Dat is inderdaad een afweging die je maken moet.
Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Bedankt voor jullie reacties. Als het goed is komt[…]

Stuur en stoelverwarming

Weet jij iemand die daar veel vanaf weet in de buu[…]

GTI remmen op golf V 1.6

Hallo allemaal, Mijn naam is Jesse, ik ben nieuw […]

Sinds de aanschaf van onze cabrio al de nodige zak[…]

Dus je auto raakt beschadigd bij het slepen en ze […]