VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door provider
Goedemorgen mede forum bezoekers,

Ik zit met een probleem war betreft de bluetooth connectie van mijn vw touran 1.6tdi 7 zitter uit 2016
Ik heb gister de distributieriem vervangen van deze auto en terwijl ik hier mee bezig was heeft iemand anders de auto schoongemaakt van binnen, gestofzuigd etc. Nu geeft hij aan dat er geen verbinding tot stand gemaakt kan worden met de telefoon ook niet na verwijderen van het account.
Bij apparaten zoeken wordt er ook niets gevonden.
Ik ben bang dat er misschien te ruw is schoongemaakt bijvoorbeeld bij de bekabeling onder de stoelen en of op andere plekken. Ik kan zelf alleen niets vinden qua stekkers welke los zitten en of waar de bluetooth controller zit. Ik zie hem ook niet zitten onder de passagiersstoel. Het is een auto met stoelverwarming en massage stoelen, misschien dat ze daarom de controller dan ergens anders plaatsen? Iemand misschien een idee hoe ik er achter kan komen wat er aan de hand is of wat ik zou kunnen proberen?

Of is er geen externe module en is deze ingebouwd in het entertainmentsysteem en is er iets anders aan de hand
groetjes
Laatst gewijzigd door provider op 30 jun 2024 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
door provider
17197531016623049864007487374934.jpg
17197531016623049864007487374934.jpg (3.59 MiB) 83 keer bekeken
kan dit het zijn aan de voorzijde hiervan zit een usb interface dit zit onder de radio voor de versnellingspook
door Mari
... normaliter koppel je je telefoon aan het infotainmentsysteem door met de telefoon te zoeken naar bluetooth apparaten en dan te koppelen... en niet andersom...

Bluetooth mag misschien wel aan staan op je telefoon maar daarmee wil nog niet zeggen dat deze "vindbaar" is voor andere apparaten die op zoek gaan/zijn...
Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Opmerkelijke lekkage Egolf

Hallo beste medeforummers, Heb niet vaak iets te […]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Bedankt voor jullie reacties. Als het goed is komt[…]

Stuur en stoelverwarming

Weet jij iemand die daar veel vanaf weet in de buu[…]

GTI remmen op golf V 1.6

Hallo allemaal, Mijn naam is Jesse, ik ben nieuw […]

Sinds de aanschaf van onze cabrio al de nodige zak[…]

Dus je auto raakt beschadigd bij het slepen en ze […]