VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1432726
kendyman schreef:de 9a heeft een nieuwe bewerkte kop met andere nokkenassen en had ongeveer 185pk zei die kerel.

de kr is meer voor onderdelen erbij.
waren al wat aanbouwdelen af.

maar wat heb je nog aan kabelboom van de a9 liggen dan?
ik heb ff gekeken maar het is een ABF kabelboom die in mijn passat zit :oops:
en de beste setup is een KR kop vanwege de goeie spoeling met een ABF nokkenas die heeft de grootste lift en tip die ik je dan wel geef , haal de kleppen er uit en zorg dat de klepstelen en kleppen zelf weer netjes worden nieuwe klepseals erin en dan heb je trekkracht te over
#1434093
passatusa schreef:
kendyman schreef:de 9a heeft een nieuwe bewerkte kop met andere nokkenassen en had ongeveer 185pk zei die kerel.

de kr is meer voor onderdelen erbij.
waren al wat aanbouwdelen af.

maar wat heb je nog aan kabelboom van de a9 liggen dan?
ik heb ff gekeken maar het is een ABF kabelboom die in mijn passat zit :oops:
en de beste setup is een KR kop vanwege de goeie spoeling met een ABF nokkenas die heeft de grootste lift en tip die ik je dan wel geef , haal de kleppen er uit en zorg dat de klepstelen en kleppen zelf weer netjes worden nieuwe klepseals erin en dan heb je trekkracht te over
ben een beetje op zoek naar kabelbomen maar weet jij of de 9a 1 of 2 ecu's heeft?
de meeste die foto's hebben die hebben maar 1 stekker voor de ecu.
en welk nummer staat op deze ecu?

gr ken
#1434127
kendyman schreef:
passatusa schreef:
kendyman schreef:de 9a heeft een nieuwe bewerkte kop met andere nokkenassen en had ongeveer 185pk zei die kerel.

de kr is meer voor onderdelen erbij.
waren al wat aanbouwdelen af.

maar wat heb je nog aan kabelboom van de a9 liggen dan?
ik heb ff gekeken maar het is een ABF kabelboom die in mijn passat zit :oops:
en de beste setup is een KR kop vanwege de goeie spoeling met een ABF nokkenas die heeft de grootste lift en tip die ik je dan wel geef , haal de kleppen er uit en zorg dat de klepstelen en kleppen zelf weer netjes worden nieuwe klepseals erin en dan heb je trekkracht te over
ben een beetje op zoek naar kabelbomen maar weet jij of de 9a 1 of 2 ecu's heeft?
de meeste die foto's hebben die hebben maar 1 stekker voor de ecu.
en welk nummer staat op deze ecu?

gr ken
9A heeft maar 1 ECU en 1 comfortmodule maar die heeft niks met de motor te maken , ik heb een managment te koop hier is de link http://link.marktplaats.nl/357476787 daar kun je het nummer zien tevens nog meer 16 klepper spul te koop http://verkopers.marktplaats.nl/10216176
#1434149
de comfortmodule ziet er hetzelfde uit als een ecu?
of is dat dat hele kleine ding wat er bovenop zit?

het meeste dat je te koop hebt heb ik al.
wil ook eerst weten of die loopt voordat er meer geld ingaat.
bedankt voor je hulp zover
#1487145
hallo,

na lang zoeken heb ik nu een 16V maar een pl

de 10pk verschil wat is dat of welk is het verschil???
(nokkenassen en geen cat der onder en de spinnekop)
of heb ik het niet goed gelezen :D

om de 10pk op te halen uit u blok wat zijn dan de mogelekheden
uitlaatlijn is al vervangen


groetjes
#1487166
nokkenassen zijn wel een must als je daar es mee begint dan ben je al een heel eind en als het meezit heb ik ze nog wel liggen ik heb als het goed is KR en 9A nokkenassen de 9A hebben een iets grotere lift dus meer inhoud in de verbrandingskamers en ze zijn ook iets ''scherper'' dus ze openen en sluiten sneller waardoor het mengsel beter is
#1557523
Heeft er iemand misschien een schema/duidelijke foto's van het vacuum systeem op een KR motor ? heb na inbouw een paar onaangesloten slangen, en wil eigenlijk weten waar ze horen/of ik ze af kan doppen.
#1557816
Ja, als je een 16V hebt wel ja... helaas heb ik een 16v blok in een 8v gezet, dus heb ik die sticker niet..lol

Ik hou 2 slangetjes over, en wil graag weten waar ze naar toe moeten
#1557847
welke houd je over ene waar? want er lopen er een paar bij de luchtfilterbak om een klep aan te sturen aan de achterzijde en ook aan de zijkant zitten ze ook nog vast.

Ik heb een originele 16V maar ook hier zit daar geen stikker van in :D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13
Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik was de 1e eigenaar van deze auto en zag dat de […]

50/18 op een auto leggen die standaard 55/18 heeft[…]

Waarop baseer je een hoog verbruik? Tank vol gegoo[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx

Is aop alle modellen mogelijk om ACC uit te zetten[…]

Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]