VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1557852
klopt bij een kr gaan er een paar naar een of ander vaag ding onder je luchtpijp van je spinnekop naar je gasklep
ook gaan er 2 naar de onderkant van je gasklep

bij een pl staat het er wel op geloof ik
bij mijn kr stond het er ook niet op
#1557999
Ik houd op de slang die boven het inlaatspruitstuk door loopt aan de kant van het luchtfilter een slang over die ik niet kan plaatsen, hoort wel in de leiding te zitten maar ik heb verder niks over om hem op te zetten, en het slangetje vanaf de voorverwarmer kan ik niet helemaal plaatsen, hoewel er wel een slan afgedopt is op het inlaatspruitstuk, tegenover de stappenmotor, maar dit lijkt niet mooi uit te komen.
#1558621
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

dat is het slangetje vanaf de voorverwarming, geen idee waar die op zou moeten (slangetje met het plastic stukje er in)

De andere slang zal ik morgen even een foto van maken, als ik weer verder ga vechten met de uitlaat en de electra.

Edit : voordat ik verder commentaar krijg, de achterste afgedopte slang is al aangesloten, en daar zit al een stappenmotor in
#1558838
Even nog een vraagje, het is net niet op de foto te zien, maar bij mij komt er op het inlaat spruitstuk onder de stappenmotor aansluiting ook een slangetje uit, welke ook afgedopt is. Zou ik hier dat losse slangetje ook op aan kunnen sluiten, of heeft dat geen nut ?
#1559167
ik zou als ik jou was eerst maar eens alles laten lopen zoals het hoort want een 16V is erg gevoelig voor vacuum 1 slang ergens verkeerd op aansluiten en hij loopt als een natte krant en zie het dan nog maar es uit te zoeken .

maar idd je mist nog wel flink wat en ik zie stekkertjes hangen die er niet op horen :SCRATCH:

tipje : zoek eerst eens een goedlopende 16 klapper op ( van een maatje ofzo ) en ga dan op je gemak alles eens kloppend maken dan krijg je het meeste plezier van je 16 ventiler :tu:
#1559705
Ik snap niet hoe je het allemaal hebt zitten maar ik sluit me aan bij bovenstaande verhaal. Ga eerst maar eens vergelijken zoals het bij een standaard 16V zit zodat je zeker weet dat alles zit zoals het hoort. Een 16V heeft namelijk gewoon alle onderdelen standaard op het blok zitten zodat alles zit zoals het moet zitten en er geen knutselwerken aan te pas hoeven te komen.

Omtrend dat aansluiting op het inlaat spruitstuk hoort er een slang te kopen van de luchfilterbak naar de stappenmotor en dan ook nog naar de inlaat voor het vacuum deel. En verder weet ik niet wat je precies allemaal bedoeld
#1559719
De bedoeling is ook om het allemaal zo origineel mogenlijk aan te sluiten, daarom stel ik hier ook de vragen..lol... ben er alleen nog niet aan toe gekomen om foto's te maken, ben nu bezig met de uitlaat.

Het grote probleem is dat dit blok eigenlijk bedoeld was om in een golf 1 te bouwen door de vorige eigenaar, dus ik loop telkens op problemen en aanpassingen voor golf 1... 't is even meer werk als ik had verwacht, maar het komt wel goed denk ik
#1559772
Hieruit blijkt inderdaad wel dat ze veel dingen hebben verwijderd enz waardoor je heel wat mist helaas.
suc6 ermee en als ik nog eens ergens mee kan helpen wil ik best kijken.
#1559793
Ik ben een heel eind, heb inmiddels volgens mij wel alles bij elkaar weten te vinden. Ik loop er nu alleen tegen aan dat er dus ook een ander uitlaat spruitstuk bij het blok zit, dus ben nog even op zoek naar een spruitstuk voor een golf 2... mocht je nog iets hebben liggen dan hoor ik het graag.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Het kan zeker van de turbo komen maar ook een slec[…]

Tikken als de wagen uitstaat

dat wordt toch zoeken, dus de zekeringen eruit tre[…]

Dash board lampjes/ verlichting

Misschien kijken naar de massa en of andere verbin[…]

Bij me vriendin der polo ook gehad ging toen om de[…]

Soms storing elektra Caddy mk1

Niet vermeld in me bericht alleen in de titel gaat[…]

Stuur en stoelverwarming

IMG_5728.jpeg

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Storing CarPlay Seat Leon

Heb je al eens een harde reset geprobeerd https://[…]