VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alle andere offtopic
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2415121
Ik heb ook is in RAW foto's gemaakt, maar toen kon ik ze niet openen in Photoshop? Hij kon dat bestand niet ofzo... Weet iemand hoe dat komt?
#2415129
Ah oké, zal het t.z.t. eens uitproberen. Bedankt :tu:
#2415186
Bekijk de website maar eens. Je krijgt een hele andere kijk op dingen en je
Kunt zoals je ziet op de foto's de focus heel anders op een onderwerp zetten. Dit krijg je niet voorelkaar met een standaard lens en ook niet met macro. De foto's zijn in kleur wat aangepast en verder niet. Automatisch schieten lukt met deze lenzen niet. Alles moet handmatig waardoor je ook veel beter de camera leert bedienen. Http://www.lensbaby.com
#2415259
NielsMK4 schreef:Ik heb ook is in RAW foto's gemaakt, maar toen kon ik ze niet openen in Photoshop? Hij kon dat bestand niet ofzo... Weet iemand hoe dat komt?
Waarschijnlijk heb je of de plug in 'camera RAW' voor photoshop niet, of een verouderde versie ervan die waarschijnlijk niet meer werkt.

@ Dennis: mooie foto's :tu:
alleen mijn bescheiden mening vind ik 3 en 4 te donker worden, daardoor mis je vooral bij 4 erg veel detail in het grootste gedeelte van je foto.
1 en 2 erg mooi met die lucht erboven, 1 zou nog een tikkie meer scherptediepte vooraan hebben op de blaadjes die nu onscherp zijn, maar neemt niet weg dat dit ook al erg mooi is 8)
#2415306
Jurgen, foto's zijn gemaakt met de camera op handmatig. Zo maak ik al mijn foto's. Vind ik het fijnste en leukste werken.

Snip, bedankt voor je feedback!
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 166
Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]