VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2820462
Heb een splinternieuwe volkswagen Caddy gekocht, nu wilde ik mij Garmin navigatie systeem met bs30 achterruit rijdcamera monteren.
Ik wil de stroom voorziening via het achteruit rijd licht (links) laten schakelen.
Nu doet alleen het achteruitlicht het niet meer, zou dit aan de canbus kunnen liggen?
#2822629
Ik heb laats de dynamo vervangen van een daihatsu feroza :oops: en nu lijkt het alsof de auto niet meer op contact gaat.
Als ik de sleutel omdraai gaat er niks branden, ook als ik hem wil starten gebeurd er ook niks.
Alle andere dingen die je kunt bedienen zonder hem op contact te kunnen zetten doen het wel gewoon. (Zoals lampen, allarmlichten, toeter ect.)
Ik kan alleen geen kapotte zekeringen vinden.

Ik zit zelf te denken aan het contactslot, maar heb geen idee hoe ik dit moet controleren.
Heeft iemand een idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
#2822739
85er schreef:klinkt mij meer of je een van de dikke kabels van achterop de dynamo vergeten bent
Die zit er gewoon aan.
Heb geprobeerd de auto te starten door rechtstreeks stroom om de startmotor te zetten maar hij slaat niet aan, dus de ecu krijgt ook geen stroom.
#2823923
Hallo,

Is hier iemand die ervaring heeft met het plaatsen van een remote starter?
Zou graag mijn wagen kunnen starten met mijn smartphone.
Ik zie op internet vele remote starters maar het is voor mij steeds onduidelijk of het nu om een complete set gaat of niet.

Groeten

Sam
Gebruikersavatar
door JUUL
#2824950
Bij mijn Golf 1.8T AGU zit ie er niet in, bij mijn Passat 1.8T AEB zit ie er wel in. Met sportief rijden gaat de olie van links naar recht is de carterpan, deze cover helpt dit te minderen. Nadeel ervan is dat ze van plastic zijn gemaakt, hete olie verzwakt de cover en na een periode breken ze af met alle gevolgen van dien. Ik heb er geen last van dat deze bij in Golf ontbreekt, en ik rijd vaak sportief.
JVBora91 vinden dit leuk
#2825036
Beste,
Ik ben op zoek naar anderen look voor me Mk4 Bora (voor nu ziet die saai uit )

Ik wil graag andere bumper en achterbumper enzovoort
interieur wilt ik ook aanpakken.

Mijn vraag voor jullie is,
  • van welke auto-model kan ik de onderdelen gebruiken?
Ik las ergens dat je van Seat Leon Cupra kan gebruiken

Graag hoort ik via deze topic of prive bericht je antwoorden. :million:
#2825360
Goedemorgen,

Ben nieuw op dit forum. Rijdt nu een jaar in een Tiguan 2.0 TDI 133kw 4motion dsg 7 2014. Momenteel 167000 de teller. Auto is super, afgelopen donderdag de auto helemaal nagekeken en onderhoud en tuning gehad gehad bij Vagtechniek. Ik kan weer een tijdje door.

Mijn vraag is of er nog een goede manier is om de rns 510 een klein beetje aan de tijd aan te passen. Systeem is extreem langzaam en eigenlijk belachelijk dat je na 6 jaar je navigatie niet meer op een fijne manier kan gebruiken. Juist de aanwijzingen met de pijlen op het scherm vind ik zo fijn. Hoor graag of jullie hier ervaring mee hebben?
#2825781
Hoi,

Ben nieuw op dit forum en heb even een vraag. Heb een polo 6cr uit 2017 met een navigatie systeem AVIC-EVO1 en wil hier een camera op aansluiten Pioneer ND-BC8.

Ik ben een leek hierin, maar wil het graag zelf proberen. Heb de radio los gekregen en snap de bruine tulp stekker nog wel. Maar de losse rode en zwarte draad, waarop moet ik die aansluiten?

Hoor het graag van jullie.

Gr marco.
#2826183
Ik ben opzoek naar een knopje waarmee je het slot van de schuifdeur van een vw transporter t5 open en dicht kan doen. Ik heb geen idee hoe ik het ding moet noemen. Inmiddels ben ik al een autosloper en vw onderdelen handelaar langs geweest bij mij in de buurt maar deze konden mij niet helpen.
kan iemand mij helpen waar ik terecht kan voor dit knopje.
Alvast bedankt Heleen.

Afbeelding

Afbeelding
#2826342
eey,

onderdeelnummer: 7E08436139B9
en bijvoorbeeld op ebay te krijgen.
https://www.ebay.nl/itm/VW-TRANSPORTER- ... SwO5Bepfy9

by the way het word altijd gewardeerd als je je zelf even voorsteld in een voorstel topic.
dit kan in vw forum algemeen De Garage.
  • 1
  • 308
  • 309
  • 310
  • 311
  • 312
  • 314

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]