VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
PeejVW schreef:kleine vraag :LOL:
als je een schroefset hebt op een lage stand en de auto stug vind rijden, dan wordt je auto toch niet soepeler als je de schroefset omhoog zet of zit ik nu helemaal verkeerd?! De veren draai je hoger en de demper staat dan hoger maar dat maakt dan qua demping dan niet uit?!
Die word wel minder stug dan ja..
Maarre schroefset omhoog dat kan niet he :LOL:
tijnoo schreef:
nellyramires schreef:goedenavond.

Ik heb een vraag betreft mijn Golf CL 1.6. uit 95.
De verlichting van de KM teller, brandstof, toerenteller, en verwarmingspaneel is er mee gekapt.
Is dit te verhelpen met een zekering? zo ja waar zit dat precies. en welke zekering is het beste, in volt?

MVG

zekeringen zitten in je zekeringkast, en gewoon dezelfde erin dooen die erin zat.... raadpleeg anders je handleiding ;)
Oke thx man, het is gelukt:D
Schippersss schreef:Miss is deze vraag wel 100x gesteld maar ik kan hem niet vinden..
Waar is deze sticker te bestellen:
Ik heb er zelf geen 1 maar ik zou zelf denken aan http://www.wheel-whores.com/merchandise-europe.html

of op ebay http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid= ... Categories

anders op google naar de afbeelding zoeken en uitprinten bij een stickerwinkel oid
door click
Schippersss schreef:Miss is deze vraag wel 100x gesteld maar ik kan hem niet vinden..
Afbeelding

Denk dat je weer moet wachten op MIVW. Of een andere meeting waar ze aanwezig zijn ;)
oke, wou hem via ebay kopen maar aangezien dat ik geen vaste telefoon of visa kaart heb kan ik niet aanmelden op ebay, heb alleen mobiel nummer en dat werkt niet.
Dus maar wachten op een meet.. ;)
Afbeelding

voor zover ik weet moet je deze verdienen bij Wheel whores.... die gaan kijken of je m.b.t je wielen wel verdiend, zo heeft mijn zwager m namelijk ook gekregen :tu:
door Vladi
SneakyBass schreef:
Afbeelding

voor zover ik weet moet je deze verdienen bij Wheel whores.... die gaan kijken of je m.b.t je wielen wel verdiend, zo heeft mijn zwager m namelijk ook gekregen :tu:
Onzin, je kunt hem gewoon kopen.

Heeft je zwager vaker praatjes?
door J00ST
Jordy schreef:
J00ST schreef:wie weet welk merk koplampen dit zijn en waar ze te koop zijn?

Ik vind ze erg mooi.
Afbeelding
Nog nooit gezien, lijken mij custom made. Zoiets als Joey's Mod.
Mmm, dat zou heel goed kunnen. Wel jammer want ik vind ze super!!!

Bij mijn huidige lampen is namelijk het kogelgewricht van de lamp afgebroken waar het stel motortje aan vast hoort te zitten. De licht unit ligt dus nu los in de behuizing waardoor een goede afstelling niet meer mogelijk is met eventueel verblinding tot gevolg. Tot op heden heeft nog nooit iemand geknipperd maar ja, een goede afstelling is er nu dus niet.

Dus, wat zouden jullie doen? MK5 look lampen van Hella nemen (gaat mijn voorkeur eigenlijk wel naar uit en dan met name de silver versie) of aftermarket projectors?

(deze vraag heb ik ook in mijn eigen topic gesteld)
Laatst gewijzigd door J00ST op 04 feb 2011 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Welk is een goed merk/type ruitenwisser voor een Golf V? (voor- en achteraan)
Is het normaal dat de sproeier voor de achterruit 1 rechte straal spuit ipv een mooie waaier zoals vooraan?
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]