VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Vladi
Ohja, geen dank.

maak maar wat geld over :mrgreen:
Thanks Vladi. :D Dit had ik niet van je verwacht. Haha

Respect hoor. :tu:

Maar dan denk ik dat mijn ideetje om de originele velgen van de Corrado te laten verbreden niet haalbaar is aangezien ik dan met veelte dikke adapters moet gaan werken om de velgen breder te laten vallen. En om een rand op de velgen te lassen zal wel niet mogelijk zijn. Een adresje om de velgen te laten verbreden had ik wel al gevonden dus misschien dat die nog meer mogelijkheden hebben.

Het gaat namelijk om één van deze twee modellen:

Afbeelding

Afbeelding
door Vladi
Kom ik zo dom over? :LOL:

Nobel streven hoor, maar denk dat dat inderdaad net niks is.
Denk dat het erg duur is om te laten doen (als het al mogelijk is om een alu ring er tussen te lassen?)
En bij naar binnen verbreden moet je inderdaad gaan werken met belachelijk dikke adapters.

Beter zoek je jezelf een mooie set 16"RSen of een ander dik deelbaar wiel in 16"(zoals die 3 delig borbet A van JK?)

10x vetter en beter te realiseren. :tu:
Dennis-Mash schreef:Thanks Vladi. :D Dit had ik niet van je verwacht. Haha

Respect hoor. :tu:

Maar dan denk ik dat mijn ideetje om de originele velgen van de Corrado te laten verbreden niet haalbaar is aangezien ik dan met veelte dikke adapters moet gaan werken om de velgen breder te laten vallen. En om een rand op de velgen te lassen zal wel niet mogelijk zijn.

Het gaat namelijk om één van deze twee modellen:

Afbeelding

Afbeelding
Nee hoor, je komt niet dom over hoor. Maar ik had het gewoon niet van je verwacht dat je zoveel moeite zou nemen. Vind het in ieder geval zeer tof! :tu:

Maar inderdaad, een 16 inch setje BBS RS'en of een setje 3 delige wielen zoals Borbet A's kunnen ook zeer zeker mooi zijn. Die van Jeroen zijn helaas al verkocht. Mijn Cup 3's krijg ik ook niet echt snel verkocht denk ik anders had ik die van Jeroen misschien wel gekocht.

We zullen wel zien. Komt allemaal wel goed. Ik had een tijdje terug sowieso al bijna een setje gekocht maar dat kon ik helaas door prive omstandigheden niet door zetten.
door Vladi
Als je het ET verhaal snapt is het maar een kleine moeite :tu:

Het is ook iets wat je snapt of niet, de een kun je het 100x uitleggen en nog snapt hij er niets van, de ander ziet de logica in het verhaal direct al. :tu:
Oke, opzich snap ik het wel. Maar om het me helemaal eigen te maken moet ik me er toch nog eens wat meer in verdiepen.
door J00ST
Mij is het opgevallen dat mijn OEM gti/highline linker achterlicht een stuk minder fel is dan de rechterkant. Wie weet hoe dit kan en hebben misschien meer mensen dit?

Beide lampjes zijn nieuw dus daar kan het niet aan liggen.

Als je recht achter de auto staat dan kan je het heel goed zien. Rechts zie je gewoon 1 grote rode streep licht. Links zie je eigenlijk meer een blokje licht in het midden (de plek waar het lampje zit). Met andere woorden: het lijkt er dan ook op dat het licht niet goed verspreid wordt.
door J00ST
Ook dat zit goed! Heb het zelfs drie keer over geprobeerd maar hij klikt er gewoon soepel aan beide kanten in. Ik vind het maar vreemd en het stoort me enorm. Alvast bedankt voor het mee denken :tu:
door J00ST
Ik geloof het van niet maar ik ga dat morgen eens nakijken. Zal tevens de multimeter er eens op zetten om te kijken of ze aan beide zijden evenveel spanning er op krijgen.

Ook zal ik ze eens omwisselen om te kijken of het probleem zich omdraait.
door J00ST
Ik heb alles nagekeken en er zit gewoon een 12 volt 10 watt lampje in aan beide zijden. Ik meet op beide kanten precies 12,07 volt dus dat zit ook goed.

Terwijl ik de unit waar alle lampen in zit los maakte raakte ik met het metaal de kofferbak verlichting. Poef, kortsluiting en zekering 14 er doorheen. Morgen eerst maar even een nieuwe zekering halen.

Maar goed, toen ik dus de units er helemaal uit had meende ik te zien dat het binnenwerk aan de rechter kant vele malen roder is dan aan de linker kant.
Klein onderzoekje aan de buitenkant van de lampen leverde al gauw het probleem op. Op het linker achterlicht staat TYC en op het rechter achterlicht niet.

Linker achterlicht is dus aftermarket meuk en geen OEM. :GRR:

Baal hier wel een beetje van want ik moet al nieuwe koplampen kopen ivm afgebroken hoogte verstelling en nu dus ook nieuwe achterlichten.
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]