VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door yorim
ik heb een vraagje, mischien is ie al gesteld maar ik heb nie alle 71 pagina's doorgezocht :o.

ik heb een golf 1 cabrio met leder interieur maar mijn voorstoelen zien er niet meer uit dus ben ik op zoek naar nieuwe voorstoelen maar van golf 1 zijn die beetje moeilijk te vinde :s ik heb gehoort dat van golf 2 ook passen maar van welke auto types past het nog meer zonder al te veel moeten aanpassen ( bijv. caddy mk 1 ? )

wie kan mij verder helpen ?

gr yorim
door yorim
nja dat zou opzich wel kunnen maar ik heb beetje prijs oprvraag gedaan en daar word je ook niet echt vrolijk van zeg maar :? :?

of jij moet iemand weten die dat voor een mooi prijsje kan ?
iemand enig idee hoe deze bout (maakt luchtinlaat 1.9sdi vast aan blok) zo blauw is geworden aan het schroefdraad?
Bijlagen:
bevestigingsbout luchtinlaat polo 1.9sdi aan blok
bevestigingsbout luchtinlaat polo 1.9sdi aan blok
DSC02992.jpg (1.56 MiB) 650 keer bekeken
Een klein vraagje:

Zijn alle golf 3 spiegels (elektrisch) verwarmd? En iemand die weet of het makkelijk is achteraf elektrische spiegels te installeren? :SCRATCH:
ClemensVento schreef:Ik heb het geprobeerd op mijn vento, en vond het geen gezicht. Maar wat bedoel je met ervaring? Of het plakt, of dat het mooi staat?
of het een beetje goed te plakken is?
door glopje
Ik heb recent een wiechers sport veerpootbrug aangeschaft voor over de motor maar er staat op dat deze voor een golf 2 16v is maar ik heb een 8v zou dit gewoon goed kunnen passen? ik moet zelf ook nog gaten boren iemand advies?

:SCRATCH:
divided schreef:
ClemensVento schreef:Ik heb het geprobeerd op mijn vento, en vond het geen gezicht. Maar wat bedoel je met ervaring? Of het plakt, of dat het mooi staat?
of het een beetje goed te plakken is?
Dat stelt niks voor, gewoon begin vastplakken, en dan gewoon strak trekken en er tegenaan plakken :tu:
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]