VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Polo-sdi schreef:- wiellager
- gevolgen van versleten schokdemper(s) ('scherpe banden')
- iets dat los zit??
- iets dat aanloopt??
De schokdemper is inderdaad niet goed meer, dan komt het waarschijnlijk daarvan bedankt.
Vladi schreef:
Dennis-Mash schreef:Hoe denken de mensen hier over Federal banden? Zijn dit een beetje kwaliteits banden of is het net zo'n poep spul als Nangkang? Ik wil namelijk in de regen ook nog door een bocht kunnen. :mrgreen:
Je weet wel dat je dit soort uitspraken alleen mag doen als je erop hebt gereden he :SCRATCH:
Oke Pappa! :tu:
door Vladi
Dennis-Mash schreef:
Vladi schreef:
Dennis-Mash schreef:Hoe denken de mensen hier over Federal banden? Zijn dit een beetje kwaliteits banden of is het net zo'n poep spul als Nangkang? Ik wil namelijk in de regen ook nog door een bocht kunnen. :mrgreen:
Je weet wel dat je dit soort uitspraken alleen mag doen als je erop hebt gereden he :SCRATCH:
Geen probleem zoon.
Zorg nou maar snel dat je je rijbewijs haalt en een paar nankangs afrijd, dan mag je meepraten met de nankang haters :tu:
door Tommm
Timberland schreef:testbank of kroeg paarden? :tu:
hahaha, ja heb ik eigenlijk nooit gevraagd geloof z'n woord wel. Niet zo kroeger persoon zeg maar ;)
maar hebben naast 3.5 audi quatro gestaan en die mocht het ook afleggen dus denk dat het er niet ver naast zit.
CrazyTurk schreef:Zou dit werken? http://link.marktplaats.nl/1000298752

Ik wil het voor de remmen van me brommer gebruiken
weet je wat dat is?? is gewoon een terug slag ventieltje van een paar euro. en hun doen er slangetje aan van 20 cent :) hierdoor kan de remolie er wel uit gepomp maar dus niet terug in gezogen worden.

http://www.aquarium-winkel.nl/terugslag ... p-261.html
door Vellie
Je leest vaak dat je onderdelen beter uit Duitsland kan halen. Ik ben op zoek naar R-line sideskirts voor een golf 6. Weet iemand waar ik die dan zou kunnen halen? En wat scheelt het dan?
Hoor het graag :D
Vladi schreef:
Dennis-Mash schreef:
Vladi schreef:
Geen probleem zoon.
Zorg nou maar snel dat je je rijbewijs haalt en een paar nankangs afrijd, dan mag je meepraten met de nankang haters :tu:
Haha, eind deze maand moet het dan eindelijk rond zijn. En wie weet rij ik een keertje op Nangkangs. :mrgreen:
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]