VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Waar is dit gat (in het rode rondje) in de waterpomp voor bedoeld? Samen met het dichte buisje (in de rode rechthoek) waar het gat in zit...

p.s. de poelie heb ik er voor het gemak even afgehaald, deze zit normaal op de plek van de gestippelde rode pijl
Bijlagen:
DSC03077.jpg
DSC03077.jpg (1.34 MiB) 1162 keer bekeken
Polo-sdi schreef:Waar is dit gat (in het rode rondje) in de waterpomp voor bedoeld? Samen met het dichte buisje (in de rode rechthoek) waar het gat in zit...

p.s. de poelie heb ik er voor het gemak even afgehaald, deze zit normaal op de plek van de gestippelde rode pijl
Die zit er voor de pomp als deze intern gaat lekken dan kan via dit gaatje het water weg lopen
Gman2oo6 schreef:
Polo-sdi schreef:Waar is dit gat (in het rode rondje) in de waterpomp voor bedoeld? Samen met het dichte buisje (in de rode rechthoek) waar het gat in zit...

Die zit er voor de pomp als deze intern gaat lekken dan kan via dit gaatje het water weg lopen
Zodat de riem niet nat wordt en kapot zal gaan; geniaal dat zelfs daaraan gedacht is :)
door RoyZ
Mijn auto moet eind deze maand gedeeltelijk naar de spuiter en heb afgesproken dat ik zelf al het voorbereidend werk doe. Met welke soort schuurpapier moet ik alles gaan schuren zodat het gelijk ontvet kan worden en dan gelijk in kleur kan worden gezet. Dus korrel en eventueel merk of in verschillende stappen?

Bedankt alvast
RoyZ schreef:Mijn auto moet eind deze maand gedeeltelijk naar de spuiter en heb afgesproken dat ik zelf al het voorbereidend werk doe. Met welke soort schuurpapier moet ik alles gaan schuren zodat het gelijk ontvet kan worden en dan gelijk in kleur kan worden gezet. Dus korrel en eventueel merk of in verschillende stappen?

Bedankt alvast
als je niet moet plamuren, dan zou ik zeggen 800/1000waterproof of scotch-brite
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid