- 28 apr 2011 10:35
ik heb een golf 1 1100 gekocht met een 4 bak maar wil er een 5 van maken. wat voor versnellings bak past er op?
The #1 Online Volkswagen Community
robinn schreef:ik heb een golf 1 1100 gekocht met een 4 bak maar wil er een 5 van maken. wat voor versnellings bak past er op?van een golf 2 ?
Vw_Golf_Mk2 schreef:robinn schreef:ik heb een golf 1 1100 gekocht met een 4 bak maar wil er een 5 van maken. wat voor versnellings bak past er op?van een golf 2 ?
Vw_Golf_Mk2 schreef:robinn schreef:ik heb een golf 1 1100 gekocht met een 4 bak maar wil er een 5 van maken. wat voor versnellings bak past er op?van een golf 2 ?
robinn schreef:Past 1 van een golf 2 er op ?ja alleen moet je een andere steun hebben
Vw_Golf_Mk2 schreef:robinn schreef:Past 1 van een golf 2 er op ?ja alleen moet je een andere steun hebben
robinn schreef:als jou blok naar voren zit gekanteld dan maakt het volgens mij wel uit.. zoniet dan zal het niet veel uitmaken welke bak je paktVw_Golf_Mk2 schreef:robinn schreef:Past 1 van een golf 2 er op ?ja alleen moet je een andere steun hebben
het maakt niet uit van wat voor blok het is ? of zit er verschil in?
tijnoo schreef:alles is nu nog origineel, die enddempper verandert toch niks aan de roet? en klinkt ie dan iets ruiger als nu ??kan ik ergens gewoon een pijp kopen die op de lek van de einddemper past?
MONDY schreef:je einddemper is dus lek?hahaha plek moet dat zijn..
en je laatste zin die vat ik niet helemaal.
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]