VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door MONDY
tijnoo schreef:heb al vernomen dat het geen zak uithaald kwa geluid??? dan laatk m lekker zitten ;)
ja die letter P ervoor doet het hem.
maakt idd geen zak uit voor het geluid aangezien je de andere dempers ook eronder hebt hangen.
Als ik redelijk vlot op trek met mijn polo dan duurt het even voordat hij hem pakt ofzo. Alsof ik de koppeling heel langzaam loslaat. Lijkt of hij slipt. En met volgas (even testen) koppeling los maakt hij toeren maar de auto gaat amper.
door tijnoo
ff over een fiat cinquecento..

als je moeilijk kan schakelen, soms tandjespoetsen en tijdens het rijden goed de versnellingsbak kan horen suizen... bakolie weg ? of iets ergers...
door Vladi
Dennis-Mash schreef:Wie heeft er een goed web adres voor een setje bumpstops?
heb je straatvrees?
Elke autostyle boer heeft ze zo wel liggen.
door Vladi
Had kunnen wezen, had erg vervelend geweest :tu:

Hier hebben de autostyle boeren het spul gewoon liggen :tu:
In oktober voor de APK een ashoes laten repareren/vervangen, deze bleek (scheen?) te lekken. Zo juist merkte ik dat er allemaal klodders grijs vet op de binnenkant van mijn velg zat (goed te zien op witte wielen! :lol:). Blijkt er een tie-wrapje om de ashoes te zitten, die dus niet helemaal afsloot. Ik kan de rekening van de APK-reparatie zo snel niet vinden, dus ik weet niet zeker of ik betaald heb voor een nieuwe ashoes of 'slechts' een reparatie.

Maar dan nog: is het normaal dat het met een simpel tie-wrapje wordt opgelost en het na een half jaar weer lekt? En hoe noodzakelijk is het dit goed te laten repareren? Ik heb nu maar even als lapmiddel opnieuw een tie-wrapje eromheen gedaan, hoeveel tijd heb ik om een andere garage te zoeken? :roll:

Het is niet echt een 'kleine vraag' geworden, maar toch... :LOL:
door tijnoo
FenderBender schreef:In oktober voor de APK een ashoes laten repareren/vervangen, deze bleek (scheen?) te lekken. Zo juist merkte ik dat er allemaal klodders grijs vet op de binnenkant van mijn velg zat (goed te zien op witte wielen! :lol:). Blijkt er een tie-wrapje om de ashoes te zitten, die dus niet helemaal afsloot. Ik kan de rekening van de APK-reparatie zo snel niet vinden, dus ik weet niet zeker of ik betaald heb voor een nieuwe ashoes of 'slechts' een reparatie.

Maar dan nog: is het normaal dat het met een simpel tie-wrapje wordt opgelost en het na een half jaar weer lekt? En hoe noodzakelijk is het dit goed te laten repareren? Ik heb nu maar even als lapmiddel opnieuw een tie-wrapje eromheen gedaan, hoeveel tijd heb ik om een andere garage te zoeken? :roll:

Het is niet echt een 'kleine vraag' geworden, maar toch... :LOL:
gewoon een brede slangklem erop zetten ;)
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 314
Foutcode p00071

Ja juiste sensor is op kenteken gehaald Wat de […]

Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]