VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door GooFFy
Heb een metalen bumper op mijn caddy mk1 zitten nu mist hier alleen iets op.
Ben dus op zoek naar een zwarte strip die hier bij de meeste chrome/zwarte er wel inzit. En hoe deze gemonteerd zit ? :oops:

Iemand een idee hoe deze strip heet ?
als je onderdelen uit amerika bestelt hé, hoe lang duurt het voordat het in nederland is en komen er nog kosten bij na het bestellen? volgens de site zijn de verzendkosten 57euro, vroeg me daarom af of er nog kosten bij komen in nederland

alvast bedankt
door Jordy
J00ST schreef:Wie weet hoe ik van mijn piepende remmen van me Golf 4 af kom?
Kromme schijven? Remblokken versleten? Keertje goed hard remmen. Of even goed afspoelen met de hogedruk. Misschien vuil aanwezig?

Mijn ervaring is ook dat sommige remmen en schijven geen goed combo is. B.v. ik heb nu zimmerman schijven met ebc greenstuff blokken. Opzich beide een goede naam, maar deze combo zorgt bij mij alleen maar piepende remmen.
door Jordy
Nynie schreef:

Mijn ervaring is ook dat sommige remmen en schijven geen goed combo is. B.v. ik heb nu zimmerman schijven met ebc greenstuff blokken. Opzich beide een goede naam, maar deze combo zorgt bij mij alleen maar piepende remmen.
Dat is ook algemeen bekend..
door J00ST
Vuil zal het denk ik niet zijn. Spuit de auto 1x per week af en was hem ook nog geregeld. Kromme schijven zou ik voelen maar de blokken zouden weleens op kunnen zijn. Alhoewel ik nog best rap stil sta hoor.

Ik zie wel dat de remblokken te klein zijn voor de schijf. Er blijft namelijk aan de buitenkant van de schijf een randje over waar dus niet op geremd wordt. Misschien heeft dat wat er mee te maken.
door Vladi
D3nman schreef:Wat wordt er bedoeld als men het over Oem onderdelen heeft?
Neem aan orginele maar waar staat Oem voor?
Original Equipment Manufacturer
door D3nman
Vladi schreef:
D3nman schreef:Wat wordt er bedoeld als men het over Oem onderdelen heeft?
Neem aan orginele maar waar staat Oem voor?
Original Equipment Manufacturer
Ok thnx :tu:
door J00ST
Vandaag zet ik me airco aan en draai de blaasknop op 4 zodat ik alles mooi snel koud heb. Valt ineens de rode verlichting achter die drie knoppen uit.
Kan je die knoppen er af trekken en dan lampjes verwisselen of moet ik echt van alles uitbouwen?
Golf 4
door MisterD
Even om het zeker te weten.

Ik heb een Golf MK1 1.6 D, motorcode CR. Nu smeert hij olie bij de cilinderkop dus dit wil ik een dezer dagen aanpakken. Nu kan ik een 1.6 D, uit een MK2 motorcode JP, kopen. Hiervan wil ik dan de kop laten vlakken en klaarmaken zodat ik eerst gewoon kan doorrijden met mijn CR zodat ik de wissel in 1 dag kan uitvoeren. Dus ik wil de cilinderkop van de JP op een CR blok monteren.

Nu is mijn vraag of het juist is dat de motoren met de codes CR en JP hetzelfde zijn. Is dit juist? Zo nee, wat zijn de verschillen? Alvast bedankt voor de reacties !
door Jordy
J00ST schreef:Vandaag zet ik me airco aan en draai de blaasknop op 4 zodat ik alles mooi snel koud heb. Valt ineens de rode verlichting achter die drie knoppen uit.
Kan je die knoppen er af trekken en dan lampjes verwisselen of moet ik echt van alles uitbouwen?
Golf 4
Middelste knop op stand 2 zetten en er uittrekken. Daar zit een klein lampje, die is waarschijnlijk kapot. :tu:
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 314
Foutcode p00071

Ja juiste sensor is op kenteken gehaald Wat de […]

Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]