VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Vladi
CrazyTurk schreef:Onze polo uit 1995 met 1.6 motor zuipt best wel vergeleken met me golf 3 1.6 die ik vroeger had. Wie weet waar dit aan kan liggen? :SCRATCH:

Vroeger was alles beter!
Nooit geleerd van je grootouders?
door Jordy
Vladi schreef:
CrazyTurk schreef:Onze polo uit 1995 met 1.6 motor zuipt best wel vergeleken met me golf 3 1.6 die ik vroeger had. Wie weet waar dit aan kan liggen? :SCRATCH:

Vroeger was alles beter!
Hij zuipt niet meer, de benzine is gewoon duurder. ;)
Jordy schreef:
Vladi schreef:

Vroeger was alles beter!
Hij zuipt niet meer, de benzine is gewoon duurder. ;)
daar dacht ik ook aan :LOL: Maar hij zuipt echt. Ik heb paar keer de benzine meter in de gaten gehouden en die veranderde best veel. Even een keer de km tellen hoeveel hij rijd op zoveel zoveel
door J00ST
Inderdaad even meten om het met zekerheid te zeggen.

Bij mij geeft die het verbruik aan op de boordcomputer en een ritje met 50 km per uur en 80 km per uur heb ik een verbruik van 1 op 15,5 en bij alleen maar snelweg 1 op 12,5
Persoonlijk vind ik dit ook een belabberd verbruik want ik kan elke week die tank vol mikken en ben weer 70 euro lichter.
:GRR:
en het lampje eruit halen mbv een slangentje omdat de kans groot is dat je er niet bij kan met je vingers en met een tangentje kan je het lampje kapot knijpen.

Slangentjes om het lampje duwen e er zo uithalen, monteren ook weer mbv dat slangentje

Succes :tu:
Type/ uitvoering?

Ik heb een andere auto op het oog maar ik raak een beetje het spoor bijster met de verschillende uitvoeringen ...

Ik heb een Touran gezien in de Turijn uitvoering. Ik vind hierbij op internet alleen dat deze "speciaal" gemaakt is ivm de olympische spelen in Turijn en dat deze uitgerust is met ESP(?) en extra speakers ... Is deze Turijn uitvoering in alle typen geleverd? Easyline, Trendline, Comfortline en
Highline. Wat is er nogmeer anders als standaard

En hoe weet ik welk type ik voor me heb staan want ik kan geen brochures meer nakijken van VW's uit bijvoorbeeld 2005 zodat ik de uitvoeringen kan nakijken/ vergelijken.

Alvast bedankt voor eventuele reacties,
Gerton
door Mikeeh
Heb een probleempje met mijn slot aan de bestuurders kan .
hij draait gewoon door , alleen gaat hij wel open met de centrale vergrendeling?
Wat moet ik vervangen , het slot of is dit op te lossen?
tijnoo schreef:iemand hier die verstand heeft van netwerken? voordat ik het ziggo kantoor in brand steek?
Tegen mij zeggen ze dan dat ik alles opnieuw op moet starten ...

Alle stekkers uit de modem en uit de router. Dan 5 minuten wachten. Daarna alles één voor één opstarten. Eerst de tv/ telefoon en nakijken of die het doet. Daarna pas de router. Bij mij werkt dat nogsteeds als ik verbinings problemen heb.

Succes! :tu:
door tijnoo
wat mag een golf 4 variant op origineel staal met airco en standaard sportinterieur en 2 ton op de teller kosten? lakwerk is goed, gewoon originele golf variant 1,9 tdi 90 pk

groetjes :)
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]