VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Hallo,

Ik kan namelijk een schroefsetje van JOM op de kop tikken.

Komt van een mk4 cabrio.

Past deze onder men mk3 1.9D?

Thnx

tekstarzz
door Vladi
glopje schreef:hij vraag er 2100 eu voor maarja dat krijgt hij dus never nooit

bedankt voor de info
voor 2100 euro had ik wat anders moois gekocht, zelfs voor de sloop. mensen zitten vast niet te wachten op een cleane achterklep met ruitenwisser of een beunrallyegrille
door glopje
had al een bod uitgebracht miss ff bekijken maar denk dat het niks word, zowiezo een beun grill betekend al een hoop denk ik... en het is een petjes gozer zo te zien op foto 4 :LOL:
door Tommm
Klein vraagje,

durf het bijna niet te vragen maar zoals meerdere zeiden g60 heeft aandacht nodig en ja hoor. scheurt er 1 van de slangen. Nu wil ik hem wel vervangen en dat gaat zeker ook wel lukken maar ik weet niet precies wat er gebeurd als ik hem er af haal.
Afbeelding
Het is de slang die links boven de accu loopt naar beneden, daaronder in zit ook het scheurtje.
Om het simpel te houden, kan ik er gewoon los halen en nieuwe op zetten en klaar? of ook nog ontluchten of krijg ik allemaal bende in m'n smoel? :LOL:
Tommm schreef:intercooler slang dus, bestel zo nieuwe alle 3 delen maar nog wel handig om te weten hoe ik ze moet aansluiten. Loshalen nieuwe op en vast zetten klaar?
Kun je gewoon loshalen en vervangen ;)

Enigste wat zou kunnen zijn, dat er olie bv. onderin je intercooler zit, bv. van een slechte G60, maar dat spuit er niet uit.
Ontluchten of iets hoeft ook niet ;)

Wel goed aandraaien(weliswaar, vast is vast ;) dus niet rambo uithangen), maar je wilt niet dat er een van je slangen eraf ploft.
door PeejVW
Heb de blanke lak van het hart van mijn velgen afgebeten... Nu zit er dus een plastic (soort folie) coating onder die de kleur van de velg heeft. Krijg deze laag dus niet afgebeten, eraf peuteren is ook geen optie want je trekt maar kleine stukjes mee als je al wat te pakken krijgt :GRR:

Iemand een idee hoe je die laag kan verwijderen/afbranden/bijten? :tu:
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]