VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
KaRaKaN schreef:Opnieuw rijbewijs halen ? Die link wat jij geeft is voor belgie he.

Ik was gepakt met 61 te hard in bebouwde kom toen ik me rijbewijs pas had en was enkel bekeuring van 465 euro,
was ik inderdaad even vergeten, het zal alleszins niet van de poes zijn, zoals reeds gezegd :)
vindigator schreef:
glopje schreef:Ik heb een foutje gemaakt :roll:

142 waar ik 80 mag... rijbewijs kwijt...

heeft iemand enig idee wat dit mij ongeveer gaat kosten? ben beginnend bestuurder
http://www.wegcode.be/boeteberekening :)

gaat idd opnieuw rijbewijs halen worden ed, gaat alleszins geen goedkoop grapje worden...

Heb zelf ook een vraag:
Golf IV, stroomstekker trekhaak, 1 kant werkt niet, de rechterkant, hoe kan ik dit best uitmeten, dacht te beginnen met op de kabel achter de stekker te meten (kan namelijk ook zijn dat het aan de stekker ligt, dat deze niet goed meer door geeft). Stel dat de kabels geen stroom meer geven, waar kan ik deze gaan zoeken in m'n auto?
Vertrekken deze steeds aan de corresponderende lichten?
Had ik laatst ook met een aanhanger, had even de ''mannetjes'' aansluiting even wat verder uit mekaar geduwd met een schroevendraaiertje en toen deden ze het weer. Anders meten of er wel 12v op de stekker komt op het desbetreffend pinnetje. Lampje controleren zul je al wel gedaan hebben neem ik aan ;)
Eerst lampjes controleren, maar dat zul je wel gedaan hebben.
door Samfj
Ik ben bezig met mijn jetta om het geluid iets meer op te krikken..
Dit moet echter nu nog even low-budget, betere werk komt later wel.

Ik heb nu een 1.8 16v PL blok met vanaf het spruitstuk gewoon een open pijp (zonder kat) tot aan de middendemper, vanaf daar is het uitlaatsysteem tot achteraan origineel van een 1.3 NZ.
Nu zit ik te twijfelen om me middendemper of einddemper te vervangen, wat geeft dat voor een resultaten?

Eind demper kan ik mooi afwerken met een lange rvs pijp aan het einde, beetje powersprint idee..
Hallo allemaal,

Ik ben beginnend Golf cabrio rijder, en nu ben ik er achter gekomen dat er een blanke voorruit in zit.
aangezien de rest van de ramen groen zijn, wil ik ook een groene voorruit.
Past een voorruit uit een golf Mk1 met vast dak in een Golf cabrio Mk1?

Grt Robert
Ik weet niet of een vraag als deze hier hoort, toch stel ik hem maar. Ik ben in het bezit van een Volkswagen Jetta MK2 uit 1991 (5 deurs) en ben zoekende naar een leuk schaalmodel van deze auto. Nu kan ik alleen modellen vinden van de Jetta 1 uit 1980. Weet iemand toevallig of de Jetta 2 ook in schaalmodel te vinden is? Google levert echt heel weinig op.
TomBigz schreef:Ik weet niet of een vraag als deze hier hoort, toch stel ik hem maar. Ik ben in het bezit van een Volkswagen Jetta MK2 uit 1991 (5 deurs) en ben zoekende naar een leuk schaalmodel van deze auto. Nu kan ik alleen modellen vinden van de Jetta 1 uit 1980. Weet iemand toevallig of de Jetta 2 ook in schaalmodel te vinden is? Google levert echt heel weinig op.
Ik ben ook al ruim een jaar opzoek naar een jetta mk2 model maar die zijn heel schaars en behoorlijk prijzig :tu:
door J00ST
Schippersss schreef:Ff vraag..welk model van merdeces velgen is het dit of hoe heet hij..weet al dat het 19'' 8,5j is
Afbeelding

Ik kan me sterk vergissen maar volgens mij zijn dat de Mercedes AMG II Venice velgen.

Vraagje: wie heeft zijn golf type plaatje nog op de achterklep zitten van een mk4 en wil voor mij wat maten nemen. Dus verticaal vanaf onderkant logo tm onderkant kofferklep en horizontaal begin rand kofferklep tm begin van het logo. Ik wil me embleem namelijk weer dr op plakken maar ik wil hem precies op dezelfde plek hebben zitten als voorheen.
En dan als het kan ook voor de motortype aanduiding aan de rechterkant. Vanaf onderkant logo tot onderkant kofferklep en het einde van het logo tm einde kofferklep.

Als ik de exacte maten heb kan ik em zo weer op het zelfde plekkie terug plakke.. thanks!!
Erg jammer dat die Jetta MK2 bijna niet te vinden is in schaalmodel. Maar ach, hou ik ook weer wat geld in mijn pocket!

Ik heb nog een ander vraagje, weet niet of dat hier ook mag of dat ik dan naar Tuning moet..

Ik ben van plan om 14'' Pirelli velgen te kopen met de waarde: 6Jx14 ET waarde 38 ( http://link.marktplaats.nl/476828377 ) . Gaat dit zonder gezeur passen? Zou iemand mij misschien ook de ''standaard'' maat kunnen geven voor een Golf/Jetta 2?
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]