Tommm schreef:Iemand enig idee hoe het zit met je uitlaat veranderen?
Ik wil namelijk een andere uitlaat er onder.
Ten eerste vind ik hem niet mooi en maakt veel te veel lawaai dus nu
is m'n vraag waar kan ik een uitlaat weg halen die op een sebring pijpje lijkt (2 beschaafde pijpjes)
waar ik geen verlies van pk's krijg en een normaal geluid uit komt.
even zoeken via google of op ebay naar een standaard uitlaatlijn en idd 2 opzetstukken op de einddemper zetten?[/quote]
Kan ik dan net zo goed niet gewoon een sebring halen?
Ik ben bang omdat ik nu zoveel backpressure heb straks pk verlies heb aangezien de g60 alles behalve standaard is. Heb ook m'n mn vr6 uitlaat liggen. Heeft een buis van 53mm en m'n g60 nu 63mm maar kan met verleng stukjes en alles wel opgelost worden maar omdat de buis dan nog kleiner wordt is dat wel goed voor het blok?
Mk2 1.6, 1991 (sold)
Mk3 2.8 vr6, 1992 (total)
polo coupe, (sold)
Mk2 1.8 g60.
M'n garage topic.
http://www.vwforum.nl/even-voorstellen- ... 9-240.html