VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Ik heb mistlampen voor een GL/G60 voorbumper gekocht. Echter, bij een bumper met origineel mistlampen zit er nog een klein randje aan de buitenkant van de sparing langs. Mijn sparingen zijn gewoon dicht en dat randje zie ik ook niet (bumper is wel origineel VW). Hoe kan ik het beste dat plastic eruit halen? Helemaal of ook een randje laten zitten?

Hier een foto, dichte sparing, maar nog wel dat randje wat je laat zitten. Randje zit er bij mij dus niet.

Afbeelding

Iemand ervaring? Alvast bedankt :tu:
ken iemand mij een how to link geven om mijn motor ruim weer netjes te krijgen.
heb net lopen zoeken maar kon niks vinden op het forum.

alvast bedankt.
door Hofman
CrazyDutchNL schreef:ken iemand mij een how to link geven om mijn motor ruim weer netjes te krijgen.
heb net lopen zoeken maar kon niks vinden op het forum.

alvast bedankt.
http://www.vwforum.nl/post1902985.html? ... k#p1902985
Hier worden veel tips gegeven :tu:
door Daanth
Heb mijn donor golf 3 al deels gedemonteerd, heb hierbij ook alle airbags gedemonteerd.
Daarbij ben ik vergeten de airbag module eruit te halen.
Moest de auto wel verplaatsen daarna, dus hij gaf een storing bij de airbags uiteraard.
Waar zit deze module, en moet deze nu gereset worden? Of kan hij gewoon in mijn auto worden aangesloten zonder dat de airbags uit gaan?
door Vladi
CrazyDutchNL schreef:ik zie nergens tussen staan wat ze gebruikt hebben om het weer netjes te krijgen.
alleen maar foto's dat ze al schoon zijn.
Dasty (die van de wibra ja), en een plantenspuit met water.
Had zelf (bij gebrek aan dasty) de dasty verdund en in een oude dasty fles gedaan 1 deel op 2 delen water. Inspuiten, even wachten en afspuiten met schoon water.

Tandenborsteltje, paar oude lappen en wat om het plastic en rubber weer mooi te conditioneren.

Meeste smeer druipt er gewoon af zonder poetsen (was bij mij het geval). Kijk wel uit waar je sproeit, probeer je dynamo en dergelijke zoveel mogelijk met rust te laten.

http://www.vwforum.nl/poetsen-en-wassen ... choonmaken

http://www.vwforum.nl/post1786517.html

Zijn betere topics hiervoor.
door Muere
Ik heb een golf 3 1.6 Milestonesport,

de stuur maakt sinds kort een raar geluidje alsof je ijzer tegen een stof staat te scheuren, geen piep geluid maar een heel ander soort iets. Wel irritand vind ik dit, het is alleen bij het sturen van links naar rechts niet stilstaand.

Oplossing???????
jurgendevries schreef:Hoe verander je je topic titel van het topic waar je jezelf + auto hebt voorgesteld. ( dus bijvoorbeeld Nieuwe velgen gemonteerd P5 )? :tu:
Ga naar de eerste pagina van je topic. rechts bovenin heb je dan wijzigen. Dan kan je dat aanpassen :tu: Mooie velgen?
Nynie schreef:
jurgendevries schreef:Hoe verander je je topic titel van het topic waar je jezelf + auto hebt voorgesteld. ( dus bijvoorbeeld Nieuwe velgen gemonteerd P5 )? :tu:
Ga naar de eerste pagina van je topic. rechts bovenin heb je dan wijzigen. Dan kan je dat aanpassen :tu: Mooie velgen?
oke danku :tu: Nee nog geen nieuwe velgen :lol: komt nog. Was gewoon een voorbeeld zodat mijn vraag wat duidelijker was
door Daanth
Mijn voorruit is niet helemaal dicht links boven, waardoor er vocht in mijn auto komt.
Nu kun je het bij werken door het dicht te kitten vanaf de buitenkant.
Maar ik zou eerst een prijsje willen weten wat het kost om de ruit opnieuw erin te laten zetten..
Zie dit namelijk als een betere oplossing dan het achteraf gepruts van buitenaf.
Heeft iemand dit wel eens gedaan? En hoeveel kost het ongeveer?
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]