VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Daanth schreef:Mijn voorruit is niet helemaal dicht links boven, waardoor er vocht in mijn auto komt.
Nu kun je het bij werken door het dicht te kitten vanaf de buitenkant.
Maar ik zou eerst een prijsje willen weten wat het kost om de ruit opnieuw erin te laten zetten..
Zie dit namelijk als een betere oplossing dan het achteraf gepruts van buitenaf.
Heeft iemand dit wel eens gedaan? En hoeveel kost het ongeveer?
Ben je WA+ verzekert?
Nieuw raam wat gelijmd is komt op een nieuw raam inclusief plaatsen rond de 400 euro. je zou even naar een ramenboer kunnen gaan en vragen wat het kost om hem opnieuw in te lijmen.

Ben je wa+ verzekerd (dus met glas verzekering) sla dan met de rug van je hand goed hard op het raam (lijkt op een eend qua schade) en doe melding bij je verzekeraar dat je een vogel op je raam heb gehad en nu een meervoudige barst in je raam heb :tu:
door Daanth
UsaGolfHenk schreef:Nieuw raam wat gelijmd is komt op een nieuw raam inclusief plaatsen rond de 400 euro. je zou even naar een ramenboer kunnen gaan en vragen wat het kost om hem opnieuw in te lijmen.

Ben je wa+ verzekerd (dus met glas verzekering) sla dan met de rug van je hand goed hard op het raam (lijkt op een eend qua schade) en doe melding bij je verzekeraar dat je een vogel op je raam heb gehad en nu een meervoudige barst in je raam heb :tu:
Ben ''nog'' enkel WA verzekerd. En het raam wat erin zit is nog goed. Zal van de week eens vragen of de schadeboer het wil kitten, gezien mijn auto daar nog steeds staat..
Bedankt voor de info! :tu:
Hoe kun je uitrekenen welke hoogte en breedte je band moet hebben als je origineel met 155/65/14 rijdt en je wilt met 16 inch gaan rijden zonder dat je omtrek van het wiel veranderd zodat teller afwijking voorkomen wordt?
Daanth schreef:Een Polo 6n kun je voorzien van een 6n2 neus. Dus een Caddy 2, dus met polo neus kun je ook ombouwen met een 6n2 neus? En zijn hier foto's van?
Nope! Gaat niet passen.

Caddy is namelijk op het 6K platform (Ibiza, Inca, Polo Sedan en Polo Station)

Dus als het al zal passen absoluut niet alleen schroefwerk.
barttdejong schreef:als ik mn rempedaal loslaat piept er iets, alsof mn rempedaal aanslijt ofzo, maar dat voel ik niet, hoor alleen een piep als ik het rempedaal loslaat.
iemand een idee? :SCRATCH:
Remmerij loshalen en geheel schoonmaken, lekker sprietsen met remreiniger.. ben je er waarschijnlijk wel vanaf. De Polo van me meisje had dat ook heel erg en daarbij werkte dat perfect.
Ik ben een aantal weken terug aangereden op de rotonde, ik reed op de rotonde en een vrouw die de rotonde op wilde draaien zag mij waarschijnlijk over het hoofd en botste tegen mijn rechterdeur.
Nu zit daar een flinke deuk in en ook in het achterpaneel zit een deukje.
Al bijna 3 weken terug is er een schade expert geweest om de schade op te nemen, en er kwam uit dat er €1195,95 schade is, echter na 3 weken heb ik nog niks weer gehoord van de verzekering van de tegenpartij.
Weet iemand hoe dit zit, hoe lang het kan duren voordat je bericht krijgt?
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]