- 04 jan 2012 08:25
Thx!
Dat zijn de velgen. Alleen de getoonde foto is op een golf R en ik ben op zoek naar foto's onder een GTI. 

The #1 Online Volkswagen Community
nickgolfv5 schreef:hoi
ik ben al een tijdje op zoek naar een soort van zonnescherm/zonnband voor de jetta 2 of golf 2
zoals op de foto te zien kan iemand mij vertellen hoe dit genoemd word of heeft iemand er een liggen![]()
thnx alvast Gr Nick.
CrazyDutchNL schreef:welke velgen zijn dit???niemand die het weet???
zijn helaas gestolen....al 1 jaar terug hoor, vroeg het me af.
Bobmk4 schreef:Ik had even een paar kleine vragen,zoek ik ook nogsteeds die kentekenverlichting..
Ik heb een trekhaak onder mijn golf 4 1.6 16 klepper past deze ook onder een bora?
Ik heb op heel veel mooie golfjes us lights gezien nu was mijn vraag of ik dat er ook in kan zetten omdat ik orginele xenon lampen heb heeft iemand hier een idee van.
En ik ben op zoek naar led kentekenplaat verlichting waar ku je dit kopen>?
barttdejong schreef:ik haal mijn led kenteken verlichting bij breezanBobmk4 schreef:Ik had even een paar kleine vragen,zoek ik ook nogsteeds die kentekenverlichting..
Ik heb een trekhaak onder mijn golf 4 1.6 16 klepper past deze ook onder een bora?
Ik heb op heel veel mooie golfjes us lights gezien nu was mijn vraag of ik dat er ook in kan zetten omdat ik orginele xenon lampen heb heeft iemand hier een idee van.
Sci2 schreef:oke bedankt!barttdejong schreef:ik haal mijn led kenteken verlichting bij breezanBobmk4 schreef:Ik had even een paar kleine vragen,zoek ik ook nogsteeds die kentekenverlichting..
barttdejong schreef:@Sci2Ik heb ook nog 2 steeklampjes nieuw in verpakking ik weet niet of het de goeie voor je auto zijn maar je kan altijd kijken?
@bobmk4
brezan heeft ze niet in groningen, teminste bij de driebond niet(osloweg)
AVA(alles voor auto's)
zit ietsverderop. ook op driebond. die hebben ze wel, 15euro voor 2. steeklampjes T10.![]()
ga ze binnenkort ophalen.
Sci2 schreef:indderdaad.dat ook weer opgelost
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]