VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
vraagje over golf 3 gti 8v motor bedrading
bij de zekering kast zitten een paar grote stekkers en een stuk of 5 kleine stekkers met 1 draad
nu wil ik deze motor in een golf 2 1.3 uit 1990 zetten en wil ik weten waar deze kleine stekkers voor zijn
ik kom ze namelijk niet tegen in mijn golf 2 nu denk ik zelf dat ze voor de board komputer zijn van de golf 3 gti
dus kan ik ze gewoon los laten hangen of moet ik ze ergens op aansluiten
ik ga geen board komputer gebruiken

alvast bedankt
door Bobmk4
Ik ben bij automat geweest maar die prutser hebben me de verkeerde verkocht dus moet weer terug ja!!
rogergti schreef:vraagje over golf 3 gti 8v motor bedrading
bij de zekering kast zitten een paar grote stekkers en een stuk of 5 kleine stekkers met 1 draad
nu wil ik deze motor in een golf 2 1.3 uit 1990 zetten en wil ik weten waar deze kleine stekkers voor zijn
ik kom ze namelijk niet tegen in mijn golf 2 nu denk ik zelf dat ze voor de board komputer zijn van de golf 3 gti
dus kan ik ze gewoon los laten hangen of moet ik ze ergens op aansluiten
ik ga geen board komputer gebruiken

alvast bedankt
Je moet gewoon even de zekeringkast omhangen of de relai's incl de kabelboom van de motor.

Niet elk los stekkertje achter de motorkap zit aangesloten, sommige zijn voor een extra optie..Let wel even op dat de brandstofpomp na de inbouw werkt, deze heeft geloof ik ook een klein los ( geel ) stekkertje.
NIEUW KLEIN VRAAGJE :SCRATCH:

Ik heb een probleempje met m'n interieur...
Zowel de middenconsole (rondom chauffagebediening, bekerhouder en radio) als de armleuningen pellen zo heel lelijk af.
Bestaat er een tutorial of een tip om dit te verwijderen en/of opnieuw te behandelen?
Want zo ziet het er niet uit! :?

Alvast bedankt,
Thomas
ThBGOLF4 schreef:NIEUW KLEIN VRAAGJE :SCRATCH:

Ik heb een probleempje met m'n interieur...
Zowel de middenconsole (rondom chauffagebediening, bekerhouder en radio) als de armleuningen pellen zo heel lelijk af.
Bestaat er een tutorial of een tip om dit te verwijderen en/of opnieuw te behandelen?
Want zo ziet het er niet uit! :?

Alvast bedankt,
Thomas
Je bedoelt dat soort "rubber"

Kun je denk ik weinig aan doen behalve vervangen, Tenminste dat heb ik gedaan. Je kunt het wel gaan spuiten maar dat is vaak nog lelijker

Kun je denk ik weinig aan doen behalve vervangen, Tenminste dat heb ik gedaan. Je kunt het wel gaan spuiten maar dat is vaak nog lelijker
Ja klopt!
Het komt er geleidelijk af door er beetje voor beetje aan te 'krabben'.
Vroeg me dus gwn af of hier geen oplossing voor bestond.
Heb hier nogal veel last van (zowat overal waar dit soort rubber vel aanwezig is).

Het kan toch niet dat ik dan alles zou moeten vervangen? (middenconsole+armleuningen op deurpanelen)
ThBGOLF4 schreef:

Ja klopt!
Het komt er geleidelijk af door er beetje voor beetje aan te 'krabben'.
Vroeg me dus gwn af of hier geen oplossing voor bestond.
Heb hier nogal veel last van (zowat overal waar dit soort rubber vel aanwezig is).

Het kan toch niet dat ik dan alles zou moeten vervangen? (middenconsole+armleuningen op deurpanelen)
Je kunt uiteraard proberen om alles eraf te krabben maar denk niet dat het mooi word.

Heb toendertijd mn armgrepen op de deurpanelen en de stuurkolomkappen opnieuw bestelt en was dacht ik iets van 60 euro kwijt bij de dealer.
door Geur
nou heb ik stickers binnen van stickerdump.nl
maar dit zijn geen gewoone plak plaatjes, hoe plak ik dezen op? door middel van water of zeepsop ofzo? :SCRATCH:
Je kunt uiteraard proberen om alles eraf te krabben maar denk niet dat het mooi word.

Heb toendertijd mn armgrepen op de deurpanelen en de stuurkolomkappen opnieuw bestelt en was dacht ik iets van 60 euro kwijt bij de dealer.
Bedankt voor je reactie! Was al bang dat ik het niet zomaar ging kunnen oplappen :(
Dan maar uitkijken naar mooie tweedehands gerief! :E
Jordy schreef:Bij Polo zijn het volgens mij van die buisjes? Misschien een idee om het kapje even los te schroeven?

klopt buisjes! heb gekeken, en je hebt inderdaad gelijk.. die bestaan niet met wit licht of zoiets zeker.. dan moet ik zn hele nieuwe kastje erbij kopen van 45 euro..
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]