Hallo,
Ik heb onlangs een VW Golf III (1995) Rolling Stones Collection gekocht. Het is een 5-deurs, paars/blauwe Golf met een 1.6 motor. Nu heb ik mezelf voorgenomen om een lijstje met 'domme vragen' op te stellen omdat ik simpelweg niet zoveel van auto's afweet.
1. Mijn auto is in januari 2012 apk gekeurd door de dealer waar ik hem onlangs heb gekocht. Toch heb ik de 'drang' om de olie te laten verversen en om er een nieuw luchtfilter in te laten zetten. Dit wil ik puur en alleen doen om een frisse start met deze auto te maken en om hem gewoon goed te onderhouden. Is zoiets onzinnig om te doen of worden zulke dingen altijd al gedaan tijdens een APK?
2. Ik weet niet precies welke banden er onder de auto zitten, wel dat het 15" inch banden zijn. Hoeveel bar moet er op banden als deze zitten? Wat is normaal?
3. In het topic "VW onderdelen gezocht" heb ik een lijstje gemaakt met onderdelen die ik nog zoek voor mijn auto. Misschien zit er iets tussen wat je verkoopt of niet meer nodig hebt. Ik hoor het graag.
Dank!