VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door coby
Hallo Bart,

Bedankt voor de link het ging mij er om welke er in moesten bij mijn bolide anders moest ik eerst de cockpit er uit halen en gelijk er weer in heb wel de auto nodig.

Ik heb inmiddels van iemand van jullie 4 ledjes gekregen die ga ik er volgende week ff inzetten :E
vind het prachtig dat blauwe licht in het dashbord :tu:

Alvast bedankt voor het opsturen en mijn enveloppe is al onderweg :lol:
coby schreef:Hallo Bart,

Bedankt voor de link het ging mij er om welke er in moesten bij mijn bolide anders moest ik eerst de cockpit er uit halen en gelijk er weer in heb wel de auto nodig.

Ik heb inmiddels van iemand van jullie 4 ledjes gekregen die ga ik er volgende week ff inzetten :E
vind het prachtig dat blauwe licht in het dashbord :tu:

Alvast bedankt voor het opsturen en mijn enveloppe is al onderweg :lol:
mooi :mrgreen:
ik heb een aftermarket xenon setje. En zinds een week of 4 schijnt mijn rechter koplamp paars. Terweil mijn linker nog wel gewoon 6000K kleur heeft. En zinds vanmorgen wil die rechter niet meer aan. Hij ging even aan. ongeveer 10 seconde. En toen hij opgewarmd was ging hij uit en wou hij niet meer aan.
Mijn vraag: Gevalletje lamp overleden?
Ik zit met een piepklein irritant probleempje:

Ik heb net de binnenverlichting hemel dus. Vervangen door een led lampje ipv gloeilampje.

Na alles gemonteerd te hebben brand hij lekker mooi als je deur opend etc. Maar hij brand heel zwak nog steeds als je de deur dicht doet. Ik heb geen canbus oid mischien aan de lage weerstand van de led? Originele lampje gaat gewoon helemaal uit

edit:
plaatje van probleem
Afbeelding
CrazyTurk schreef:Ik zit met een piepklein irritant probleempje:

Ik heb net de binnenverlichting hemel dus. Vervangen door een led lampje ipv gloeilampje.

Na alles gemonteerd te hebben brand hij lekker mooi als je deur opend etc. Maar hij brand heel zwak nog steeds als je de deur dicht doet. Ik heb geen canbus oid mischien aan de lage weerstand van de led? Originele lampje gaat gewoon helemaal uit

edit:
plaatje van probleem
Afbeelding

is het een steeklampje? of een glaslampje?
6nDriverr schreef:@jurgendevries

ik denk dat je je kastje kapot is niet het lampje wat gebeurt er als je t smorgens in je auto stapt en hem licht aandoet kan zijn dat het kastje gewoon dood is
Als ik mijn lichten smorgens aan zet dan
9/10 dan flitst hij even of start op voor 5 sec en gaat dan weer uit. ( schijnt dan paars licht)

En heel af en toe blijft hij wel aan. Maar schijnt hij roze/paars. En gaat hij onder het rijden soms knipperen

Thnx alvast voor het mee denken
6nDriverr schreef:FF een vraag is het mogelijk om Golf 5 omtebouwen naar een golf 6?
Zoals je veelal ziet op internet? dat het iets van 3500 euro kost?
Heb dit nog nooit gezien..en waarom zou je dit willen??
PeejVW schreef:Denk lamp kapot.
Je kan ook even de lampen omwisselen van kant om het zeker te weten maar paars schijnen is meestal een lamp aan het eind.
Hoelang heb je de set al?
Setje zit er vanaf september 2011. Dus 5 maand ongeveer. Linker kant is nog wel mooi wit/blauw. Alleen rechts heeft dat probleem. Zal morgen even proberen lampen van kant te wisselen.. Thnx voor je tip, was ik zelf nog niet op gekomen haha :tu:
hoe krijg ik mijn golf 4 dashboard er uit ?

ik heb alle schroefjes en boutjes los maar hij blijft bij de km teller haken, en ik kan zo niet zien wat dat zou kunnen zijn.

groetjes
Wierdsjee schreef:hoe krijg ik mijn golf 4 dashboard er uit ?

ik heb alle schroefjes en boutjes los maar hij blijft bij de km teller haken, en ik kan zo niet zien wat dat zou kunnen zijn.

groetjes

http://www.vwforum.nl/volkswagen-tuning ... 20426.html
Wierdsjee schreef:
barttdejong schreef:
Wierdsjee schreef:hoe krijg ik mijn golf 4 dashboard er uit ?

groetjes

http://www.vwforum.nl/volkswagen-tuning ... 20426.html
mijn dank is groot
geen probleem. :tu:
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]