VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Dennis-Mash schreef:Iemand een goede verzekeringmaatschappij die een 19 jarige als hoofdbestuurder wilt verzekeren bij een Corrado VR6? :mrgreen:
je kan budgetpolis.nl proberen das een onderdeel van het bedrijf waar ik werk. k kan niks garanderen maar t is te proberen
door Smitch
Het is de eerste maal ooit dat ik een lasser ga moeten inschakelen en heb dus geen flauw benul van prijs :)

Ik ga nieuwe dorpels op men mk3 laten lassen, kan er mij iemand zeggen wat het ongeveer kost om dit te laten doen? (zodat ik weet dat ik niet in "het zak"' word gezet)
Spreken we over een prijs van 50,100,400€ :SCRATCH: ?

Het gaat dus over 2 dorpels, en de oude er laten afslijpen

Thx! :tu:
door Tommm
Dennis-Mash schreef:Iemand een goede verzekeringmaatschappij die een 19 jarige als hoofdbestuurder wilt verzekeren bij een Corrado VR6? :mrgreen:
Ik had er nogal wat problemen mee mijn oude vr6 in de verzekering krijgen, waar het me lukte moest ik 140euro per maand neer leggen :?
Hallo mensen,

Ik had even een vraagje: Weet iemand toevallig waar de kabels van een lambdasonde voor de corrado 2.0 16 V (9A) vandaan komen?
Is dat de motor kabelboom om komen die kabels van binenuit?
Bij mijn motor(ingebouwd in een jetta mk2) kan ik de aansluiting nergens vinden en we verwachten dat daar ergens kortsluiting word veroorzaakt.

Alvast bedankt

Greetz Joram
Jpjettamk2 schreef:Hallo mensen,

Ik had even een vraagje: Weet iemand toevallig waar de kabels van een lambdasonde voor de corrado 2.0 16 V (9A) vandaan komen?
Is dat de motor kabelboom om komen die kabels van binenuit?
Bij mijn motor(ingebouwd in een jetta mk2) kan ik de aansluiting nergens vinden en we verwachten dat daar ergens kortsluiting word veroorzaakt.

Alvast bedankt

Greetz Joram
kabels komen van de ecu vandaan
Vw_Golf_Mk2 schreef:weet iemand of een 1.6benzine automaat bak goed op een diesel blok zou functioneren en of dit überhaupt mogelijk is?

bedankt
Nou een golf2 4S bakcode zit zowel achter de benzine 1.6 als de diesel 1.6 en de 4T code zit achter de 1.8 benzine en achter de 1.6 td.
Dus denk dat je wel een benzine automaatbak kan gebruiken.
heb dit gevonden kan iemand dit bevestigen?
ombouw golf 4 cabrio 1.8 naar 1.8t uit een ibiza cupra

ik hoorde dat er dan iets moet verranderen aan de kabelboom om aan te sluiten weet iemand wat er verrandert moet worden enz ??
door jeanse
Goedenavond heren & dames,

Hierbij een vraagje. Een vriend van mij heeft een golf 5 (5 deurs). Hij wil graag de achterdeuren van zijn wagen laten cleane en dan deurstops hanteren. Dus dat deze op afstandsbediening werken.

Weet iemand of dat APK afkeur is i.v.m. veiligheid of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Mike
jeanse schreef:Goedenavond heren & dames,

Hierbij een vraagje. Een vriend van mij heeft een golf 5 (5 deurs). Hij wil graag de achterdeuren van zijn wagen laten cleane en dan deurstops hanteren. Dus dat deze op afstandsbediening werken.

Weet iemand of dat APK afkeur is i.v.m. veiligheid of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Mike
vorig jaar was het nog afkeur.

''ALLE deuren moeten op normale wijze zowel van buiten als van binnen kunnen worden geopend
en met normale wijze bedoelen hun zoals de fabriek het bedoelt heeft (DUS DEURKLINK)''
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]