VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Ik heb een vraag wat betreft de rempedaal (Golf IV 1.9TDI 2001).

Namelijk merk de laatste tijd dat als de auto een tijdje uitstaat de rempedaal stijf wordt (niet of nauwelijks in te drukken met de voet) tot dat je de auto start dan wordt de rem weer normaal.

heeft iemand dit meegemaakt en waardoor komt dit?

Hij staat in dit geval niet op de handrem. Omdat het sinds kort pas voorkomt en niet eerder voorkwam vind ik het raar.
santino schreef:Ik heb een vraag wat betreft de rempedaal (Golf IV 1.9TDI 2001).

Namelijk merk de laatste tijd dat als de auto een tijdje uitstaat de rempedaal stijf wordt (niet of nauwelijks in te drukken met de voet) tot dat je de auto start dan wordt de rem weer normaal.

heeft iemand dit meegemaakt en waardoor komt dit?

Hij staat in dit geval niet op de handrem. Omdat het sinds kort pas voorkomt en niet eerder voorkwam vind ik het raar.
Normaal kun je een paar keer trappen voor het pedaal echt hard word, als dit gelijk het geval isna een tijdje stilstaan kan ook de harde plastic slang van de rembekrachtiger lekken.
door Geur
past een schroefset voor een polo coupe uit 1988 ook op een derby?
door C-BBS
Iemand die mij kan vertellen of deze 'brackets' (zilvere dingen midden onder) ook passen op 5x100 schijven? Of dat ze echt specifiek voor 4x100 zijn gemaakt?
Afbeelding

En iemand die weet waar ik de 305x28 schijven in 5x100 kan vinden? Of een andere kleinere maat evt in 5x100 en pasklaar voor deze klauwen?
De term testpiloten op marktplaats, je ziet ze vaak terug onder advertenties zoals GEEN TESTPILOTEN enz.. Wat bedoelen ze ermee? Lui die proefritje willen maar niet tot kopen over gaan?
door JWA
Smitch schreef:Vraagje!

Weet iemand of de de mechanismen voor electrische ruiten hetzelfde zijn voor vooraan als achteraan bij een 5deurs mk3 :tu: ?
Nee, dezen zijn niet gelijk !
Vw Bora 2002 , net gekocht

* Is er standaard bedrading aanwezig om mistlampen voor te plaatsen of moet die getrokken worden
- Ik wil parkeersensoren plaatsen hoe kom ik vanaf de bumper in de kofferbak terecht ?
pentacle schreef:Vw Bora 2002 , net gekocht

* Is er standaard bedrading aanwezig om mistlampen voor te plaatsen of moet die getrokken worden
- Ik wil parkeersensoren plaatsen hoe kom ik vanaf de bumper in de kofferbak terecht ?

* je hebt dus geen mistlichten.je kunt als je de motorkap opendoet wel kijken of er kabels liggen voor mistlichten, ;)

ik denk dat die er al liggen,
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]