VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Jordy
Sinds vorige maand een andere auto, met 1 jaar garantie. Nu wil ik hem weer lekker platleggen, in hoeverre blijf ik mijn garantie dan behouden? Het gaat om Das Welt garantie, van de PON. Ik ben bang dat ze mij op mijn verlaging gaan wijzen, mocht er een keer iets aan de hand zijn..
Jordy schreef:Sinds vorige maand een andere auto, met 1 jaar garantie. Nu wil ik hem weer lekker platleggen, in hoeverre blijf ik mijn garantie dan behouden? Het gaat om Das Welt garantie, van de PON. Ik ben bang dat ze mij op mijn verlaging gaan wijzen, mocht er een keer iets aan de hand zijn..
Als het gagantie geval betrekking heeft op bv onderstel draagarmen fuseekogel en dat soort zaken dan denk ik van wel..maar andere betref de motor niet denk ik ( carterpan niet na aan bonken te hebben gereden :mrgreen: ) Als je gaat vragen bij die dealer hoe of wat kan ik je het antwoord al geven wat hun zegge.
door Jordy
Inderdaad, onderstel zal er buiten gaan vallen. Sowieso is garantie op het onderstel een punt, zijn immers toch slijtage-onderdelen. Ik zal het eens voorzichtig bij de dealer gaan vragen.. :tu:
door pentacle
Vreemd verschijnsel ,

Het ene moment als ik het contact afzet en het portier open doe werk de lichtzoemer wel het andere moment niet , tot op heden steeds op tijd gezien maar het gaat een keer fout.
Wat zou dit voor euvel kunnen zijn , en wat is de oplossing ??

Tevens gaat het rechterportier niet altijd open. kan dat het motortje zijn ??
schakelaar slecht? In je deur misschien? Of de zoemer zelf
door Jordy
pentacle schreef:Vreemd verschijnsel ,

Het ene moment als ik het contact afzet en het portier open doe werk de lichtzoemer wel het andere moment niet , tot op heden steeds op tijd gezien maar het gaat een keer fout.
Wat zou dit voor euvel kunnen zijn , en wat is de oplossing ??

Tevens gaat het rechterportier niet altijd open. kan dat het motortje zijn ??
Is je microschakelaar in je deur.

Bel Frank van hier maar op. :tu:

http://www.deurslotreparatie.nl/
Jeroentje01 schreef:
Ik krijg een lambda met 4 draadjes binnen ipv 3. Werkt dat op een VR6? En hoe weet ik of ik 'm nu correct aansluit (Kleurcode) ?
- Laat maar, VR6 heeft gewoon 4 draads lambdasonde :mrgreen:
vwgolf3gt schreef:als ik mijn climatronic uit heb. dus OFF op display heb staan, voel ik tog nog dat er een beetje lucht uit blaast. klopt dit? het betreft een golf 4
Is het niet gewoon rijwind en dat de klep een klein stukje openstaat?
MK2-VRT schreef:Het verschillen tussen die 3 en 4 draads lambda is dat de 4 draads een aparte massa draad erbij heeft.. 8)
Hangt van de kleurcode af. Met 2x wit is volgens mij 2x een heater om bij stationair toerental de lambda op temperatuur te houden.

Uitlaatklem-schroefdraad was na demontage afgebroken, nieuw schroefdraad inclusief boutjes gehaald en op maat gezet, zit moervast alleen het spruitstuk-koppelstuk weer lek :mrgreen:

morgen opnieuw op de krik.
door Smitch
Is er iemand hier die weet waar ik al dan niet OEM GT dorpellijsten kan bestellen voor me mk3 ? heb mezelf al rot gezocht zowel 2dehands als op winparts maar vind er geen :(

Dringend nodig want heb nieuwe dorpels laten lassen en plamuren is niet me sterkste kant :LOL:

Danke! :tu:
Jeroentje01 schreef:
MK2-VRT schreef:Het verschillen tussen die 3 en 4 draads lambda is dat de 4 draads een aparte massa draad erbij heeft.. 8)
Hangt van de kleurcode af. Met 2x wit is volgens mij 2x een heater om bij stationair toerental de lambda op temperatuur te houden.

Uitlaatklem-schroefdraad was na demontage afgebroken, nieuw schroefdraad inclusief boutjes gehaald en op maat gezet, zit moervast alleen het spruitstuk-koppelstuk weer lek :mrgreen:

morgen opnieuw op de krik.

Kleuren maken niks uit, je hebt 2x wit voor het verwarmings element, of deze 2 zijn anders van kleur..Maar je hebt altijd maar 1 signaal draad en vaak 1 massa.
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]