VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Geur
MONDY schreef:Geur
nee
deuropeningen zijn anders.
Tog wel he, dit valt niet weg te smokkelen zeker? Er zitten tenslotte wel kapjes over heen
sombrero schreef:Welke van de volgende xenon setjes moet je pakken voor een golf 2?

Zag hier pilot xenon in de aanbieding
http://www.carled.nl/aanbiedingen.html
Pagina doet het niet..

Maar zoals gezegd, Met standaard koplampen in je MK2 icm Xenon is het zicht / lichtbeeld waardeloos en word niet beter dat origineel..Je schijnt iedereen in de kanus ermee 8)
hoi

ik ben opzoek naar een originele luchtfilter voor me golf 2 GTD (intercooler versie)
maar deze zijn nogal moeilijk aan te komen.
welke luchtfilters/luchtfilterhuis kan ik nog meer monteren? *golf3/4/5...caddy?
zal uiteraard wel ten aller tijde een diesel uitvoering moeten zijn neem ik aan.(ivm luchtfilter zelf)

alvast bedankt
heb ook een vraag

Ik heb een uitlaat onder mijn auto met buitendiameter 54.2 nu heb ik een downpipe grkocht met een buiten diameter van 56.2. Dus 2mm groter. Als ik de onderstaande uitlaatklem van 55mm monteer is deze dan gasdicht?
of is het verschil te veel?
Afbeelding
door ratboy
hallo , ik heb een golf 2 1600cc benzine en wil recaro interieur kopen maar de recaros zijn elektrisch verstelbaar nu is mijn vraag kunnen deze worde aangesloten of moet ik hiervoor zelf iets fabriceren?

alvast bedankt groetjes ratboy
Sinds 2 weken actief aan het lezen op dit forum, maar wat me nog niet helemaal duidelijk was zijn de type aanduidingen voor Golf 1,2,3. Soms word er b.v. Golf 3 gezegd, soms Golf mk3, of mk2. Kan iemand mij het verschil hierin eens uitleggen? Bvd :D
ratboy schreef:hallo , ik heb een golf 2 1600cc benzine en wil recaro interieur kopen maar de recaros zijn elektrisch verstelbaar nu is mijn vraag kunnen deze worde aangesloten of moet ik hiervoor zelf iets fabriceren?

alvast bedankt groetjes ratboy
Massa bij de achterbank weg halen en een + kabel naar voren trekken, even afzekeren en aansluiting op ( 15 ) van het contactslot.. :tu:
peter139 schreef:heb ook een vraag

Ik heb een uitlaat onder mijn auto met buitendiameter 54.2 nu heb ik een downpipe grkocht met een buiten diameter van 56.2. Dus 2mm groter. Als ik de onderstaande uitlaatklem van 55mm monteer is deze dan gasdicht?
of is het verschil te veel?
Afbeelding
Het zijn fijne klemmen, maar je moet niet ene nemen van 2mm groter, dat krijg je nooit dicht, 55mm misschien wel, zou er dan eventueel nog wat uitlaat gum aandoen, dan erin en vast zetten, na een paar dagen / weken rijden komt er ook roet in en dat dicht ook af :D
door PeejVW
Heb momenteel een v-maxx schroefset onder de golf 3 cabrio zitten. Die gaat er binnen een paar dagen onderuit om plaats te maken voor een nieuwe vaste verlagingsset.

Nu heeft de nieuwe set er geen veerschotels? bijzitten. (je zet de veer over de demper en dan moet er een schotel op die je vastdraait op de demper om de veer vast te zetten)

Ik neem aan dat de schotels van de v-maxx set niet overgezet kunnen worden?
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]