VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Smitch
Smitch schreef:
MONDY schreef:
barttdejong schreef:gt lijsten zijn hetzelfde als je cl lijsten, alleen heeft gt versie op de zijkant GT staan. weet niet of die strippen kliksysteem hebben of lijm, dacht klikken, ;)
GT lijsten zijn dikker als de CL lijsten ;)

wiellijsten op de gewone manier vastzetten met POPNAGELS.
altijd zo gedaan en nooit kit gebruikt.
Okay..maar het probleem is dat mijn CL geen dorpellijsten standaard heeft! En bij men set zijn dus idd popnageltjes en vijzen bijgekomen...nu heb ik geen flauw idee hoe ik deze moet gaan monteren!

En nee, geen wielbogen :) enkel de dorpellijsten genomen

Het zou dus zo moeten komen;
http://www.vwgolf-mk2.com/etotosan.html
Niemand? :( heb al rot gezocht maar niet echt te vinden..enkel degene die vervangen! En daar zie je het niet op...
door Smitch
Jaja, dat heb ik gezien, er komen vijsjes & poprevetten bij maar ik zou graag gewoon weten waar ik nu EXACT die eerste plakstrip moet plakken! Zodat ik hem zeker ni te laag of hoog oid! en dan had ik graag gevonden aan de hand van paar afbeelding ofzo :D
door Bobmk4
velg.png
velg.png (206.47 KiB) 778 keer bekeken
Wie weet wat voor velgen dit zijn, zijn van Italiaanse fabrikant.

Iemand zelf misschien een voorbeeld dat ze onder en golf 4 zitten.

B.v.d
door tijnoo
als ik men stuur naar rechts heb staan, en de auto rolt voorruit. Als ik dan rem, in zen
achteruit zet en achteruit rijd en dan weer rem hoor ik iets kraken. Hij schakelt wel goed,
het is echt op het moment van vooruit naar achteruit en als ik dan weer rem dan knarst
er kort eventjes iets Wat kan dit zijn? Ik moet over 2 dcagen op vakantie met die auto en ik heb geen zin in
panne... Alvast bedankt, tijn
Goeie middag ,,

Ik ben een nieuw beginned vw rijder sinds ongeveer iets langer dan een jaartje ,en heb jaartje met een polo 6n2 gerede en heb me sinds 3weken een VW Bora aangekocht ,ben heel content van deze wagen ,en nu zoek ik nieuwe velgen te plaatsen en vroeg me af welke ik best zou nemen ,ik rij nu momenteel op 18" A8 replica's mits deze stonde op de wagen toen ik deze kocht met de al nodige borduurschade ,en nu zou ik graag BBS LeMans Replica's steken ,maar vraag me af in welke maat ,ben zelf aan't twijfele over 17" of 18" ,,en nu vraag ik mening aan kenners die me kunne vertelle wa me het beste zou uitkome qua comfort en rijplezier enzo ,of dit enig verschil zou geve ,,?? Mvg
tijnoo schreef:als ik men stuur naar rechts heb staan, en de auto rolt voorruit. Als ik dan rem, in zen
achteruit zet en achteruit rijd en dan weer rem hoor ik iets kraken. Hij schakelt wel goed,
het is echt op het moment van vooruit naar achteruit en als ik dan weer rem dan knarst
er kort eventjes iets Wat kan dit zijn? Ik moet over 2 dcagen op vakantie met die auto en ik heb geen zin in
panne... Alvast bedankt, tijn
Heel vaag iets....waarschijnlijk een rubbertje ofzo, niet bang voor zijn je moet zulke rare handelingen doen voordat zoiets aan vervanging toe is ben je duizenden kilometers verder.
Heb op mijn golf 6 tdi die nog geen jaar auto is lelijke roest plekken op mijn naaf net achter mijn velgen hoe krijg ik dit weg,en zorg er tevens voor dat het niet terug komt.
Het betreft alle 4 de wielen
kriekie schreef:Heb op mijn golf 6 tdi die nog geen jaar auto is lelijke roest plekken op mijn naaf net achter mijn velgen hoe krijg ik dit weg,en zorg er tevens voor dat het niet terug komt.
Ja ook welkom..

Voorstellen kan ook geen kwaad..

Maar roest op een Golf 6 ? Was je hem soms met zout o.i.d.

Beetje vliegroest op de as / remdelen of eromheen is wel normaal, maar hij een auto van nog geen jaar zou dat niet mogen..
MK2-VRT schreef:
kriekie schreef:Heb op mijn golf 6 tdi die nog geen jaar auto is lelijke roest plekken op mijn naaf net achter mijn velgen hoe krijg ik dit weg,en zorg er tevens voor dat het niet terug komt.
Ja ook welkom..

Voorstellen kan ook geen kwaad..

Maar roest op een Golf 6 ? Was je hem soms met zout o.i.d.

Beetje vliegroest op de as / remdelen of eromheen is wel normaal, maar hij een auto van nog geen jaar zou dat niet mogen..
Neem me niet kwalijk',dat ik me niet heb voorgesteld, het betreft roest op mijn naven waar je het wiel vast zet,niet op auto zelf,ben nieuw op dit forum, en sinds enkele weken in bezit van golf 6 tdi met dsg bak,dit bevalt me geweldig goed,reed hiervoor een polo Tsi
door Chrisj
Klein vraagje; wat voor banden zou ik moeten hebben voor 17'' velgen onder mijn Polo, je ziet hier een foto van een Polo 6n met 17'' velgen maar er staat niet bij wat voor banden er onder zitten. Iemand een idee?

Vind het fukking ziek staan :tu:
Afbeelding
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid