VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
twee vragen over mnd oude golf MK2 89. als de lichtschakelaar flip naar positie 1 gaan er achterwiel lampen branden maar aan de voorkant niet. ik dacht dsteeds dit stadslicht moet geven... bij 2X flippen gaat er voor wel licht branden.

en kan ik een extra gordel op de achterbank monteren? ik heb er 3 nodig. links, midden en rechts. ik heb nu rechts en midden volgens mij..
Als je gordels hebt, zal dan links en rechts zijn die erin zitten, en niet rechts en midden :LOL:

Als je de lichtschakelaar in de eerste stand zet, dus 1 klik, moet voor je stadslicht branden, aan beide kanten.

Wellicht lampje kapot..
beiden lampen stuk?zou wel toevallig zijn, beide tegelijk ineens. zal zo eenzaam kijken... kan t geen zekering zijn ofzo...?

en ok, is t dan mogelijk om een middengordel te maken?
door JWA
Is het mogelijk de remleiding om te wisselen met het ontluchtingsventiel ?
Gaat mij er niet om of het past , maar of het goed zal remmen :tu:
De remleiding raakt namelijk nu de velg...

Afbeelding
Ik heb nu inderdaad een linker- en rechtergordel. De rechter is echter een rolgordel vanaf de raamstijl (?), de linker is een vaste van onder de bank uit. Er zit links ook een schroefgat voor een rolgordel. als ik die monteer, dan kan de vaste toch naar t midden?
Die van onder de bank is normaal van de middelste. Je kan inderdaad gewoon een linker monteren in het gat links, alleen voor je de gordel loshaalt uit de sloopauto oid. eerst wat langer uittrekken en een knoop erin!
heb al genoeg gekloot met die gordel en er zit blijkbaar een soort systeem in dat er voor zorgt dat hij niet meer uitrolt als hij niet gemonteerd is....

Voor de rest gewoon 2 bouten erin en gaan, ik verwacht dat er in het midden nog een gesp zit :tu:
MK2-VRT schreef:De truuk met de gordels is vaak te simpel..

Hij moet mooi recht / waterpas hangen, dan voorzichtig trekken en voila..

Het beste is om hem te monteren, en hem dan te ontspannen.
Oh ok.... weer wat geleerd!

Ik vond het voor mij beter om even een knoop er in te doen.. ik gokte het niet meer nadat ik hem eindelijk uitgerold kreeg :LOL:
Goeiemiddag,

Ik wil mijn auto gaan verlagen , niet zo laag dat ik moet uitstappen bij elke drempel in de wijk :SCRATCH: . Zitten van de vorige eigenaar nog mooie veren in, weet echt niet wat het zijn en kan ze ook niet terugvinden in de aankoopmap( ze zijn rood mocht het uitmaken :oops: ) Zit er een groot kwaliteitsverschil in verschillende veren en zijn er nog echte aanraders?

http://www.cargoods.nl/shop/schroefset- ... vw-golf-4/

Zelf zou ik die graag willen kopen om mijn Golf IV (1.6/2001) 40mm te verlagen. Tips/ervaringen hierover?

Grt, Robert :D
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]