VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Kevijn
hey,

Even een vraagje of dit past in een golf 4 uit `99,heb er zelf namelijk geen idee van.

Afbeelding

Het is voor een golf 4,maar ik had gehoord dat voor dit type bekerhouder een stuk uit je dash moest zagen omdat deze voor nieuwere golf 4`en zijn en achteraan een stuk langer,en daar heb ik nu niet echt zin in.
Dus ik denk, ik vraag het eerste even hier voordat ik het koop.

Mvg,Kevin.
Rickertt schreef:Waarzit in godsnaam de opening zodat ik bakolie kan verversen van mijn vr6, aftap plug heb ik wel gevonden maar/
Haha, dezelfde bout zit ook aan de voorkant..Aan de kant van de startmotor zeg maar.
Blommetje schreef:Weet iemand of een Golf 2 '89 wiel op een T3 Transporter past?
Nee dat past niet
MK2-VRT schreef:
Rickertt schreef:Waarzit in godsnaam de opening zodat ik bakolie kan verversen van mijn vr6, aftap plug heb ik wel gevonden maar/
Haha, dezelfde bout zit ook aan de voorkant..Aan de kant van de startmotor zeg maar.
EDIT; Gevonden laatmaar, ben gwn blind xd
door Bobmk4
Weet er iemand hoe de kap heet die origineel onder het motorblok door zit? Bij een golf 4, aangezien ik nu verlaagd rij en mijn flexibele deel steeds geraakt word wil ik kijken of ik die kap nog ergens kan kopen. :tu:
Bobmk4 schreef:Weet er iemand hoe de kap heet die origineel onder het motorblok door zit? Bij een golf 4, aangezien ik nu verlaagd rij en mijn flexibele deel steeds geraakt word wil ik kijken of ik die kap nog ergens kan kopen. :tu:
Ik heb nog een metalen van de Politie liggen. Er is iets in verzaagd om hem pas te maken voor mijn mk2, maar dat is hem niet geworden. Misschien iets voor je?
door Bobmk4
Nynie schreef:
Bobmk4 schreef:Weet er iemand hoe de kap heet die origineel onder het motorblok door zit? Bij een golf 4, aangezien ik nu verlaagd rij en mijn flexibele deel steeds geraakt word wil ik kijken of ik die kap nog ergens kan kopen. :tu:
Ik heb nog een metalen van de Politie liggen. Er is iets in verzaagd om hem pas te maken voor mijn mk2, maar dat is hem niet geworden. Misschien iets voor je?
Ja misschien wel alleen je woont niet om de hoek en verzenden word hem denk ik niet? hoe heet het misschien dat ik in de buurt kan zoeken via internet bedankt in ieder geval
door 2Erules20
Recent heb ik mijn auto weer verlaagd en als ik nou stuur hoor ik naar wat ik denk mijn stuuras zachtjes kreunen doen de meeste dit als ze verlaagd zijn (heb ik van horen zeggen) of moet ik hier iets aan doen
? Alvast bedankt
Hallo,

ik merk net dat mijn rechtervoor stadslicht blijft branden.
Het lichtknopje staat vanzelfsprekend uit, en de auto staat niet op contact. En de auto is afgesloten.. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Bvd :tu:
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]