VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
iemand enig idee welke kleurcode mijn auto is?
heb al in kofferbak gekeken maar geen sticker
is een beetje goudkleurig, geen idee of het metallic is of niet
Afbeelding
alvast dank
(via me werk, filtert de oude auto's niet uit via etka vandaar dat ik het zo maar even vraag)
Ik wil graag een powerfilter op mijn golf 3 installeren, het liefst een universele.. Mijn golf 3 komt uit 1997 en heeft een 1.6 motor. Nu is mijn vraag, wat is de aansluitdiameter omdat ik dan kan zoeken naar een universele?
Allaround schreef:Ik wil graag een powerfilter op mijn golf 3 installeren, het liefst een universele.. Mijn golf 3 komt uit 1997 en heeft een 1.6 motor. Nu is mijn vraag, wat is de aansluitdiameter omdat ik dan kan zoeken naar een universele?

bij een universele zitten meestal wel ringen zodat het altijd past. het is namelijk : univerceel. :mrgreen:

zou hem dan wel na de winter monteren, anders zuigt je powerfilter teveel koude lucht aan, en is niet goed voor je auto :tu:
MONDY schreef:Zo uit het hoofd LA7V Polarsilber
Zelfde kleur als die van mij namelijk :mrgreen:
thanks mondy, morgen even op werk kijken of ze deze nog kunnen leveren want wil het liefst originele kleur behouden ipv rollen
barttdejong schreef:zou hem dan wel na de winter monteren, anders zuigt je powerfilter teveel koude lucht aan, en is niet goed voor je auto :tu:
Teveel koude lucht en is niet goed voor je auto? Heb je daar een uitleg voor? :SCRATCH:
door 2Erules20
barttdejong schreef:
Allaround schreef:Ik wil graag een powerfilter op mijn golf 3 installeren, het liefst een universele.. Mijn golf 3 komt uit 1997 en heeft een 1.6 motor. Nu is mijn vraag, wat is de aansluitdiameter omdat ik dan kan zoeken naar een universele?

bij een universele zitten meestal wel ringen zodat het altijd past. het is namelijk : univerceel. :mrgreen:

zou hem dan wel na de winter monteren, anders zuigt je powerfilter teveel koude lucht aan, en is niet goed voor je auto :tu:
volgens mij is het hoe kouder hoe beter deste betere cilindervulling heb je alleen goed warmrijden maar das standaard :tu:
2Erules20 schreef:volgens mij is het hoe kouder hoe beter deste betere cilindervulling heb je alleen goed warmrijden maar das standaard :tu:
Klopt. Daarnaast zit er in koude lucht meer zuurstof dan in warmere lucht waardoor er een betere verbranding plaats vindt.
90benjamin90 schreef:
2Erules20 schreef:volgens mij is het hoe kouder hoe beter deste betere cilindervulling heb je alleen goed warmrijden maar das standaard :tu:
Klopt. Daarnaast zit er in koude lucht meer zuurstof dan in warmere lucht waardoor er een betere verbranding plaats vindt.
Dit moet alleen wel in verhouding blijven :SCRATCH: alleen meer lucht zorgt alleen maar voor slechtere prestaties :mrgreen: komt meestal wat meer bij kijke dacht ik zo :tu:
door 2Erules20
je hebt toch een ecu ? zodra de motor meer lucht krijgt gaat de ecu automatish meer inspuiten tot zekere maten ofcourse maar daar zal je met een openlucht filter niet overheen gaan
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]