The #1 Online Volkswagen Community
Allaround schreef:Ik wil graag een powerfilter op mijn golf 3 installeren, het liefst een universele.. Mijn golf 3 komt uit 1997 en heeft een 1.6 motor. Nu is mijn vraag, wat is de aansluitdiameter omdat ik dan kan zoeken naar een universele?
MONDY schreef:Zo uit het hoofd LA7V Polarsilberthanks mondy, morgen even op werk kijken of ze deze nog kunnen leveren want wil het liefst originele kleur behouden ipv rollen
Zelfde kleur als die van mij namelijk
barttdejong schreef:zou hem dan wel na de winter monteren, anders zuigt je powerfilter teveel koude lucht aan, en is niet goed voor je autoTeveel koude lucht en is niet goed voor je auto? Heb je daar een uitleg voor?
barttdejong schreef:volgens mij is het hoe kouder hoe beter deste betere cilindervulling heb je alleen goed warmrijden maar das standaardAllaround schreef:Ik wil graag een powerfilter op mijn golf 3 installeren, het liefst een universele.. Mijn golf 3 komt uit 1997 en heeft een 1.6 motor. Nu is mijn vraag, wat is de aansluitdiameter omdat ik dan kan zoeken naar een universele?
bij een universele zitten meestal wel ringen zodat het altijd past. het is namelijk : univerceel.![]()
zou hem dan wel na de winter monteren, anders zuigt je powerfilter teveel koude lucht aan, en is niet goed voor je auto
2Erules20 schreef:volgens mij is het hoe kouder hoe beter deste betere cilindervulling heb je alleen goed warmrijden maar das standaardKlopt. Daarnaast zit er in koude lucht meer zuurstof dan in warmere lucht waardoor er een betere verbranding plaats vindt.
90benjamin90 schreef:Dit moet alleen wel in verhouding blijven2Erules20 schreef:volgens mij is het hoe kouder hoe beter deste betere cilindervulling heb je alleen goed warmrijden maar das standaardKlopt. Daarnaast zit er in koude lucht meer zuurstof dan in warmere lucht waardoor er een betere verbranding plaats vindt.
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]