VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
MONDY schreef:inlaat blijft schoon en geheel open ipv dat het dichtgekoekt word door de uitlaatgas recirculatie.
Inderdaad, daarnaast treedt er een zuivere ontbranding op. Wel heb ik verhalen gehoord dat je motor minder snel op temperatuur is, met name in de winter. Dit omdat de 'warme' uitlaatgassen niet gerecirculeerd worden. Of dit ook echt bewezen is, weet ik niet zeker.
door MONDY
90benjamin90 schreef:
MONDY schreef:inlaat blijft schoon en geheel open ipv dat het dichtgekoekt word door de uitlaatgas recirculatie.
Inderdaad, daarnaast treedt er een zuivere ontbranding op. Wel heb ik verhalen gehoord dat je motor minder snel op temperatuur is, met name in de winter. Dit omdat de 'warme' uitlaatgassen niet gerecirculeerd worden. Of dit ook echt bewezen is, weet ik niet zeker.

blok word even snel warm als met open egr. :tu:
MONDY schreef:
90benjamin90 schreef:

blok word even snel warm als met open egr. :tu:
Bedankt Mondy, weer wat geleerd :tu:
tijnoo schreef:ik krijg de melding service oil in mijn golf 4, kun je dit net zoals bij de golf 3 zelf resetten? Of moet dat met vagcom..

Iemand die dit voor mij kan doen?

Kun je zelf doen!

Dagteller resetknop ingedrukt houden, dan sleutel in contact, dan sleutel op contact zetten ( knop houd je nogsteeds ingedrukt) 15 sec ong ingedrukt houden, dan zie je 3 streepjes in je dagteller daarna sleutel van contact halen en het is weg,

Bij alle handelingen hierboven MOET je de dagteller reset knop ingedrukt houden.

Gr en succes
Die 3 streepjes zie je gelijk na het contact weer aangezet te hebben, en die streepjes zijn voor de oil service, als je aan de knop draait zie je insp, en daarmee kun je de beurt resettten.

Trouwens, als de Golf 4 van 2000 of jonger is zie je geen streepjes, maar moet je de knop even naar rechts draaien en vast houden om hem te resetten.
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]