VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door D3NNIS
Nynie schreef:Heb je de hoes er wel al afgehaald? Denk dat je het dan wel kan zien?
Hoes heb ik er al af gehad, maar bij een pookkogelrevisie moet ook het hele bakje eronderuit ;)
Pure schreef:lol je bent me net voor kerel, besefte me in de auto onderweg naar huis dat ik er geen type bij had gezet. Het gaat iig om een Golf IV 1.6 16v 2001. :tu:
Je kunt een kleine rechte schroevendraaier ertussen zetten, en dan de stekker omhoog trekken, dus in dat kleine vierkantje van de stekker.

Wat bedoel je met de bovenste en de zijkant ? De niveau sensor en het pompje zelf toch ?
door D3NNIS
MK2-VRT schreef:Ja het geheel moet je eronderuit halen, anders gaat het lastig.
Oke. moet ik nog zoon geval kopen voor de boel te blokkeren? ijzer plaatje waar je de pook mee vast zet
door Pure
MK2-VRT schreef:
Pure schreef:lol je bent me net voor kerel, besefte me in de auto onderweg naar huis dat ik er geen type bij had gezet. Het gaat iig om een Golf IV 1.6 16v 2001. :tu:
Je kunt een kleine rechte schroevendraaier ertussen zetten, en dan de stekker omhoog trekken, dus in dat kleine vierkantje van de stekker.

Wat bedoel je met de bovenste en de zijkant ? De niveau sensor en het pompje zelf toch ?
Bedankt! Gaan we weer proberen. Zijkant (van het pompje) bedoel ik mee dat lipje wat weggedrukt moet worden, wat ik blijkbaar al goed doe maar gewoon extra kracht moet zetten blijkbaar. Voelt zo gammel aan en heb geen zin om de boel af te breken.

Bovenkant (van het pompje )lijkt ook een soort van lipje te zitten, alleen 'haakt' dat nergens in volgens mij.

En inderdaad, dat bedoelde ik. TY! :tu:
door D3NNIS
MK2-VRT schreef:Nee nee niet nodig Dennis..

Op het gevoel doen, dat gaat perfect, je weet wel, wat je het s'avonds wel eens bij de vrouw doet, dat gebeurt af en toe ook op gevoel :lol:
:LOL: Oke oke ik snap um.
jeroentje4 schreef:Hoi, ik heb recentelijk een 1.8t 20v gekocht. Mijn vraag was: Ik wil de olie vervangen en er 5W30 in doen, is castrol edge dan beter ervoor of gewoon magnatec C3/A3/B4?
Je gewoon aan de spec. houden, het merk doet er niet toe..En vaak alleen slecht voor de beurs.
MK2-VRT schreef:
roymeer schreef:Kan niemand mij helpen met vagcom in noord holland?
Voor aanpassingen te doen of wil je het e.e.a. weten ?
Kleine aanpassing, als het mogelijk is.

Ik heb een passat van 2008 met coming/leaving home.
Nou is het zo dat als je de auto van het slot af haalt, de lampen wel gaan branden, maar als je de lampen aan wilt laten gaan, als je de auto op slot doet, eerst het groot licht moet knipperen.

Kan dit niet zoals het "van het slot halen"dat het dus automatisch gaat?
door Arnow
De v-snaar van mijn MK3 US piept, dus denk dat hier maar een andere op moet. Welke riem en waar kan ik deze bestellen? 2.0 8v blokje. Moet ik nog meer vervangen of is alleen de riem eerst genoeg?
Arnow schreef:De v-snaar van mijn MK3 US piept, dus denk dat hier maar een andere op moet. Welke riem en waar kan ik deze bestellen? 2.0 8v blokje. Moet ik nog meer vervangen of is alleen de riem eerst genoeg?
Kijk eens naar de staat van de riem..En kijk tevens of de poulies in lijn lopen en of er nergens een slinger in zit, dat kan het ook veroorzaken.

V-snaar : 11,5 x 685 zonder en 11,5 x 755mm met airco
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]