VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Brian93 schreef:bedankt! weet je ook een online leverancier en prijzen?

leverancier zou ik zo niet weten, ga anders naar een automaterialen zaak,kan via mn werk er wel een voor je bestellen ( of hy moet op voorraad wezen ) maar dat is in Groningen, dus ligt ff uit de buurt he :lol:

ga anders eens naar een brezan, koskamp, enz, vaak kunnen hun ook via je kenteken,(of zoals ik deed via je motorcode ) wel kijken welke erop past, in jou geval de : VAG 1-213 , prijs weet ik zo niet icl btw enz..

hier staat hy wel tekoop;

http://vakhandel.heuts.nl/b2c/hbase/VAG ... AG%201-213
geloof het wel
Hoop dat ik hem hier mag plaatsen.

Ik heb een vraag betreft het achteruitrijcamera en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een rns510 in mijn golf 6. Hier heb ik vandaag het camera functie van laten aanzetten zodat als ik de auto in zijn achteruit zet dat het scherm dan omschakeld.

Alleen snap ik een aantal dingen niet.

Ik heb een camera gekocht die je in het kenteken verlichting kan doen.
Hier zit een tulp aansluiting op en een rode en zwarte kleur draad. Kan ik deze willekeurig aansluiten op een geschakelde plus en een massa? Krijg ik dan geen canbus storingen?

Ook heb ik een camera interface gekocht die je op je rns 510 moet plaatsen. Ook hier zit een tulp die je met je camera moet aansluiten. Maar ook weer een rode en zware draad kan ik deze ook zomaar aan een geschakelde plus en massa plaatsen zonder dat dit storing o geeft?

Hebben jullie een andere advies waar ik het op kan aansluiten?
Er zllen vast meerdere mensen zijn die dit hebben aangesloten.
Ik wil niks kapot maken namelijk. Hoop dat jullie mij een advies kunnen geven.

Groetjes YD
door IAMG
Dag leden,

Ik heb een kleine vraag over de VW Golf VI.
Ik ben op zoek naar een tweedehands VI en ik zou deze graag willen met ingebouwde camera in het VW embleem. (Normale 1.4 tsi golf, geen GTI of R)

Nu is de vraag zijn er versies (zoals highline, sportline) of bepaalde bouwjaren waarin deze optie standaard is?

Of is dit allemaal achteraf ingebouwd / optie bij aankoop.

MVG
door GOFAST
Jeroentje01 schreef:Weet iemand een europese of nederlandse verkoper voor zoiets als dit? : http://www.ebay.com/itm/OBX-INTAKE-MANI ... 50&vxp=mtr

Probleem is de verzendkosten vanuit amerika... Tikken behoorlijk aan voor een plastic pakking :mrgreen:
heb je motoren revisie geprobeerd ?
IAMG schreef:Dag leden,

Ik heb een kleine vraag over de VW Golf VI.
Ik ben op zoek naar een tweedehands VI en ik zou deze graag willen met ingebouwde camera in het VW embleem. (Normale 1.4 tsi golf, geen GTI of R)

Nu is de vraag zijn er versies (zoals highline, sportline) of bepaalde bouwjaren waarin deze optie standaard is?

Of is dit allemaal achteraf ingebouwd / optie bij aankoop.

MVG
ga eens langs bij een VW dealer, zij kunnen je alles daar goed uitleggen :tu:
http://www.carfantasy.nl/fk-schroefset- ... 68906.html

er staat polo 6n2 bij, maar bj 99...?
is dit dan wel voor een 6n2 of voor een 6n.. weet wel dat schroefset van 6n niet op 6n2 past zo 1 op 1

ik kan trouwens nergens een fk setje vinden voor de 6n2 uit 2001..
door D3NNIS
Vandaag een us module aangesloten in een F*rd F**sta uit "93. Nu als het stadslicht wordt aangezet begint de koplamp te zoemen.....wat kan hier het probleem zijn??

Ja ik weet het het is geen vw maar vind het zo klote dat ik die zoem niet weg krijg :GRR:
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]